ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

اهمیت سیگنال های دستی در عملیات جرثقیل چیست؟

اهمیت سیگنال های دستی در عملیات جرثقیل چیست؟

سیگنال های دستی در عملیات جرثقیل

جرثقیل‌ها که بیش از 2000 سال پیش توسط یونانیان باستان اختراع شدند، هنوز بخش عظیمی از تمام صنایع از جمله ساخت‌وساز، تولید، معدن، دریایی و غیره هستند و به ما اجازه می‌دهند کارهایی را انجام دهیم که در غیر این صورت ممکن نبود. در حالی که اپراتورهای جرثقیل ماهر می توانند به تنهایی با خیال راحت کار کنند، مواقعی وجود دارد که برای جلوگیری از وقوع حوادث به کمک سایر اعضا در محل کار نیاز دارند.

به دلیل سر و صدا و گاهی اوقات دید محدود محل کار، برقراری ارتباط با سایر خدمه برای اپراتورهای جرثقیل دشوار است. در شرایطی مانند این، برای اپراتور جرثقیل بسیار مهم است که با حرکات و حرکات دست توسط یک علامت دهنده واجد شرایط هدایت شود.

هنگام استفاده از سیگنال های دستی، اپراتور باید بتواند فردی را که به او کمک می کند ببیند و هر دو طرف باید تمام سیگنال های ارائه شده را درک کنند. اشتباه خواندن یک سیگنال می تواند باعث آسیب شدید یا مرگ شود.

حتی با آموزش کامل، اپراتورها و سیگنال‌دهنده‌ها ممکن است معنای برخی از حرکات اصلی را فراموش کنند. با این حال، علائم ایمنی می تواند با یادآوری به کارگران آنچه که هر یک از سیگنال ها منتقل می کند، به جلوگیری از ارتباط نادرست کمک کند.

در صنایعی که با ماشین آلات سنگین سروکار دارند، زندگی هر روز در خطر است. به همین دلیل، کارگران باید با دسترسی به بهترین محصولات حفاظت از سقوط در دسترس و همچنین امکان گذراندن دوره های آموزشی به طور منظم، ایمن نگه داشته شوند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟