ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

جک پالت چیست؟ انواع آن کدامند!

جک پالت چیست؟ انواع آن کدامند!

با جک پالت و انواع آن آشنا شوید!

جک پالت یکی از دیگر محصولاتی است که توسط  بازرگانی ایران وایر ارائه می شود. این محصول به دو دسته برقی و دستی طبقه بندی می گردد . هر یک از این محصولات از ویژگی ها و کاربردهای ویژه ای بهره مند هستند و در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد اصلی جک پالت در بلند کردن پالت است.

به طور معمول به منظور راحتی در حمل و نقل بار و انبارداری همه بسته ها را بر روی پالت می گذارند. توجه داشته باشید که اندازه همه پالت ها  اعم از پلاستیک یا چوب، مطابق با استاندارد جهانی است. رعایت این اندازه استاندارد در دنیا سبب می شود تا فرایند بارگیری توسط لیفتراک ها و دیگر ادوات حمل بار ، در جریان واردات و صادرات به راحتی و آسانی انجام پذیرد.

انواع جک پالت کدامند؟

جک پالت دستی

این ابزار در اندازه ها و اشکال مختلف تولید و در بازار موجود است. از این ابزار در مکان هایی همانند انبارها، کارگاه ها، سردخانه ها و فروشگاه ها استفاده می کنند.

این نوع استاکر و لیفتراک دستی در اندازه و ابعاد مختلف ساخته می شوند. به عنوان مثال از طول شاخک 80 سانت تا 122 سانت و همچنین ظرفیت 1 تا بیش از 5 تن. توجه داشته باشید که جنس بدنه و پمپ مربوط به بالا پایین بردن دسته در کیفیت این ابزار نقش مهم و اساسی ایفا می کند.

جک پالت برقی

این دسته از پالتبرها معمولا به شکل شارژی هستند و در حال حاضر طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. این محصولات در اندازه و ظرفیت های مختلف به بازار عرضه شده و قیمت های آنها نیز متفاوت است. این پالت برها به دو دسته نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تقسیم می شوند.

نحوه کار جک پالت چگونه است؟

جابه جایی و بالا بردن جک‌ پالت از طریق یک اهرم یا دسته انجام می شود. در بخش بالای این اهرم دستگیره ای در اندازه کوچک تعبیه شده که کاربرد آن در خارج کردن روغن هیدرلیک از پمپ است. در نتیجه این امر سبب پایین آمدن شاخک های دستگاه می گردد.

چرخهای بخش های جلویی که در زیر و انتهای شاخکها قرار گرفته، از طریق محور انتقال به سیلندر جک متصل می باشند. هنگامی که جک هیدرولیک از طریق بالا و پایین نمودن اهرم مخصوص بالا می رود، این ارتباط سبب فشار چرخها به سمت پایین می شود و در انتها حرکت عمودی و رو به بالای شاخک های دستگاه انجام می شود.

این وضعیت تا هنگامی که بار از زمین بلند شود، ادامه دارد. به طور معمول از جک‌ پالت به منظور انتقال و جابجایی پالتها از درون تریلر استفاده می شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟