ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

جک پالت چیست؟ انواع جک پالت کدامند؟

جک پالت چیست؟ انواع جک پالت کدامند؟

جک پالت، پالت تراک دستی، لیفتراک دستی، پالت بر دستی

جک پالت یکی از محصولاتی است که توسط بازرگانی ایران وایر عرضه می شود. به این محصول پالت بر یا لیفتراک دستی هم گفته می شود. ضمن این که جزو خانواده بالابرها است و خود به دو دسته جک پالت برقی و جک پالت دستی تقسیم می شود . از آنجایی که این محصول در سرد خانه ها ، انبارها ، فروشگاه ها و کارگاه ها  برای بلند کردن و حمل پالت و امر کمک رسانی در انبارداری کاربرد زیادی دارد، قیمت جک پالت برای افراد زیادی حایز اهمیت است.

انواع جک پالت کدامند؟

همانطور که در بالا هم اشاره شد جک پالت به دو دسته برقی و دستی تقسیم می شود . هرکدام دارای ویژگی ها و کاربرد های خاص خود بوده و در جاها و فضاهای مختلف استفاده می شود. همانطور که از اسم این دستگاه مشخص است برای بلند کردن پالت مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولا برای راحتی در حمل و نقل بار و انبارداری تمامی بسته ها را روی پالت قرار می دهند. قابل ذکر است اندازه تمام پالت ها  چه چوب باشند یا پلاستک ، براساس یک استاندارد جهانی است. این اندازه استاندارد در تمام دنیا باعث می شود تا امر بارگیری توسط لیفتراک ها و دیگر ادوات حمل بار ، در جریان واردات و صادرات بسیار آسان باشد .

جک پالت دستی

این ابزار نیز در اندازه ها و اشکال مختلف تولید و به بازار عرضه می شود . این ابزار در مکان های مختلف همچون  کارگاه ها انبار ها سردخانه ها و فروشگاه ها بکارگیری می شود. به همین دلیل این پالت برها در اندازه های مختلف ساخته می شونند تا برای فضاها و وسایل مختلف بکارگیری شوند.

این نوع استاکر و لیفتراک دستی ابعاد مختلف برای مثال از طول شاخک 80 سانت تا 122 سانت و همچنین ظرفیت 1 تا بیش از 5 تن تولید می شوند. لازم به ذکر است که جنس بدنه و پمپ مربوط به بالا پایین بردن دسته در کیفیت این ابزار نقش اساسی دارد .

جک پالت برقی

این دسته از پالت برها بیشتر به صورت شارژی بوده و امروزه طرفداران زیادی دارد. این محصول نیز در اندازه و ظرفیت های مختلف به بازار عرضه شده و قیمت های متفاوتی دارد . این پالت برها را می توان به دو دسته نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تقسیم نمود .

عوامل موثر در قیمت خرید جک پالت کدامند؟

  • نوع پالت بر و برند آن .
  • جنس و قدرت تجهیزات فنی موجود در آن .
  • جنس و آلیاژ بدنه دستگاه
  • ظرفیت دستگاه اینکه چند تن بار را جابجا می کند.
  • دارابودن یا نبودن آپشن هایی همچون ترازو، حمل نفر ،رول گیر و…

برای خرید انواع جک پالت  و انواع بالابر هیدرولیکی می توانید با شماره 02166345188 – 02166345120 تماس گرفته و این محصول را سفارش دهید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟