ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

تسمه جغجغه و موارد استفاده آن

تسمه جغجغه و موارد استفاده آن

تسمه جغجغه یا تسمه کانتینری

تسمه جغجغه ای یکی از انواع وسیله ها است که از آن به منظور مهار کردن و فیکس نمودن بار در هنگام حرکت وسایل حمل و نقل استفاده می کنند. ضمن این که از دو قسمت تشکیل شده است: یک رول تسمه ای از نوع تسمه تخت و یک دسته جغجغه ای. توجه داشته باشید که کاربرد و موارد استفاده این وسیله در وانت بارها یا تریلر ها بیشتر از بقیه موارد است.

به بیان ساده تر این محصول جایگزینی خوب و مناسبی برای سیم بکسل و زنجیرهای باراست. جنس این تسمه ها از پلی استر است و به دلیل مقاومت زیاد و انعطاف پذیری بسیار خوبی که دارد، به اجسام حساس و ظریف آسیب و صدمه ای وارد نمی کند. از انواع این محصول می‌توان به کاربرد این تسمه‌های باری در حمل و باربری در کشتی، قایق،  و هواپیما اشاره نماییم.

مدنظر داشته باشید که تسمه جغجغه ای در بازار در متراژها و پهنای مختلف ساخته می شود. انواع این محصول عبارتند از: تسمه های جغجغه ای سیم بکسل، تسمه های جغجغه ای آفرود و تسمه های جغجغه ای حمل بار.

حال ممکن است این سوال برای شما مطرح باشد که از انواع این تسمه برای چه کاری استفاده میشود. از نوع سیم بکسل بیشتر جهت بکسل نمودن استفاده می شود. همچنین تسمه های جغجغه ای آفرود مختص ماشین های آفرود هستند و از آنها بیشتر برای تفریحات کویری استفاده می گردد. از تسمه های حمل بار نیز بیشتر در جابجایی استفاده می کنند.

کاربرد و موارد استفاده تسمه جغجغه

1-تسمه حمل بار در مقایسه با سایر تجهیزات باربری آسیب کمتری بارهایی که دارای رنگ با پولیش شده اند وارد میکند

2-تسمه های حمل بار مناسب جابجایی اجسام شکستنی میباشند.

3-این محصولات مناسب برای جابجایی قطعات از پیش ساخته شده و تزئینی سنگی هستند به دلیل اینکه الیاف استفاده شده در تسمه حمل بار پارچه از جنس پلی استیر هستند و آسیبی به دلیل نرم بودن و انعطاف پذیری وارد نمیکنند

4-هزینه آنها مناسب است و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

5-دچار پوسیدگی نمیشوند و دربرابر پوسیدگی مقاومت بسیار خوبی دارند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟