ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

کاربرد خرید تسمه های حمل بار در چیست؟

کاربرد خرید تسمه های حمل بار در چیست؟

تسمه های حمل بار

تسمه های حمل بار یکی از پرکاربردترین لوازم در صنعت برای جابه‌جایی کالا می‌باشد به طوری که هر زمان کاربر بخواهد کالا و یا پالت و… جابجا کند نیاز به این دارد که از تسمه حمل بار برای بلند کردن آن جسم استفاده کند.

خرید تسمه های حمل بار

تسمه حمل بار براساس عرض و پهنای آنها و رنگ بندی استاندارد آنها نشان دهنده‌ قدرت تحمل ظرفیت باربرداری آنها می‌باشد. تسمه های حمل بار در عرض های ۳سانت، ۵سانت، ۷/۵سانت، ۱۰سانت، ۱۲سانت، ۱۵سانت، ۲۰سانت، ۲۵سانت، ۳۰سانت وجود دارد که به ترتیب رنگ بندی استاندارد آنها (صورتی، بنفش، سبز، زرد، طوسی، قرمز، قهوه ای، آبی، نارنجی) می‌باشد.

تسمه حمل بار جرثقیل

یکی از تجهیزات مهم در عملیات حمل و نقل بار با جرثقیل، تسمه حمل بار می باشد. توجه داشته باشید که قیمت تسمه حمل بار جرثقیل به ‌پارامترهای مختلفی از قبیل جنس تسمه، طول آن، نوع جرثقیل و… بستگی دارد. علاوه بر آن حتی مواردی مانند مکان خرید و فروش و وضعیت بازار نیز در این زمینه تاثیرگذار دارد.

برای سفارش و خرید تسمه های حمل بار با بازرگانی ایران وایر صنعت تماس بگیرید.

تسمه های حمل بار برمبنای عرض آنها و دو لایه بودن آنها هرکدام می توانند تحمل ظرفیت کنند مثلا رنگ صورتی ۵۰۰کیلو ، رنگ بنفش ۱تن ، رنگ سبز ۲تن، رنگ زرد ۳تن، رنگ طوسی ۴تن، رنگ قرمز ۵تن، رنگ قهوه‌ای ۶تن، رنگ آبی ۸تن ، رنگ نارنجی ۱۰تن، رنگ نارنجی با عرض ۳۰سانتی ۱۲تن می‌توانند تحمل باربرداری داشته باشند.
تمامی تسمه های حمل بار ۲لایه برمبنای بلند کردن بار به صورت اسلینگ می‌توانند بار ثبت شده بر روی سرتیفیکت تسمه را تحمل کنند و اگر به صورت U شکل دور اجسام قرار گیرند می‌توانند ۲برابر ظرفیت بالابری خود را داشته باشند. تسمه های حمل بار در متراژهای یک متری الی دوازده متری بصورت فابریکی موجود می‌باشد. تسمه های حمل بار در برندهای مختلف از جمله ایرانی، چینی، کره ای موجود می‌باشد.

انواع تسمه های حمل بار بازرگانی ایران وایر عبارتند از:

خرید تسمه حمل بار از بازرگانی ایران وایر

بازرگانی ایران وایر یکی از اصلی ترین واردکنندگان در صنعت لیفتینگ و باربرداری می‌باشد به همین دلیل تسمه های حمل بار با برند (سوپرسوبهو، ویگور، الفانت، یال و…) به صورت کامل در تمامی سایزها و ظرفیت‌ها موجود دارد و همگی تسمه ها با ضریب ایمنی ۱_۵ و ۱_۶ می‌باشد که این تضمین را به شما مصرف کننده محترم و عزیز بدهد که با خیالی آسوده از این تسمه ها استفاده کنید.

برای سفارش و خرید تسمه های حمل بار با بازرگانی ایران وایر صنعت تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟