ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

جرثقیل برقی زنجیری یکی از مهم ترین ادوات لیفتینگ

جرثقیل برقی زنجیری یکی از مهم ترین ادوات لیفتینگ

جرثقیل برقی 3 فاز ۲کاره

جرثقیل برقی زنجیری یکی از مهم ترین ادوات لیفتینگ است که توسط بازرگانی ایران وایر صنعت عرضه می گردد. خوب است بدانید که هر کدام از گروه های متنوعی از جرثقیل ها که نه تنها اجسام سنگین را بلند می کنند بلکه آنها را به صورت افقی جابجا می کنند. نی ها از بالابرها، آسانسورهای مسافری و سایر وسایلی که صرفاً یا عمدتا برای بلند کردن عمودی و از نوار نقاله ها استفاده می شود متمایز هستند، که به طور مداوم مواد فله ای مانند دانه یا زغال سنگ را بلند یا حمل می کنند. جرثقیل ها تنها از زمان معرفی موتورهای بخار، موتورهای احتراق داخلی و موتورهای الکتریکی در قرن نوزدهم به کاربرد گسترده خود رسیده اند.

جرثقیل زنجیری چیست؟

برجسته ترین جزء آن دسته از جرثقیل ها که به جرثقیل های صنعتی زنجیری معروف است،  سفت توسط سیم های فلزی که از بالای آن به دکل عمودی یا ستون، که خود محکم مهار شده است، پشتیبانی می شود. در تمام طول جک یک سیستم قرقره اجرا می شود که کابل ها یا زنجیرهای آن در اطراف یک طبل یا سیلندر پیچیده و باز می شود که در پایه تله قرار گرفته و توسط یک موتور چرخانده می شود. کابل که از قسمت بالایی پایین می آید به بارها متصل شده و آنها را به صورت عمودی بلند می کند. همچنین ممکن است بارها با داشتن محور چرخش یا چرخاندن روی پایه آن در اطراف دکل، از پهلو به پهلو منتقل شوند.

جرثقیل های برقی زنجیری از نوع جرثقیل های هستند که در آنها سیستم قرقره بر روی چرخ دستی یا کالسکه چرخدار معلق است و در طول تسمه حرکت می کند، چنین جرثقیل ها معمولاً دارای ظرفیت بالابری از 5 تا 250 تن هستند. یک دریک به طور بالقوه قوی تر، جرثقیل شناور است که برای اهداف مختلفی مانند ساخت پل یا نجات اجسام غرق شده بر روی یک قایق ساخته شده است.

مشکلات مربوط به حفظ ثبات همیشه با جرثقیل های فشاری بوجود می آید و در مورد جرثقیل های بزرگتر که بارهای سنگین را در مواقع طولانی بلند می کنند، باید مراقبت ویژه ای انجام شود تا از جرثقیل جرثقیل جلوگیری شود. برای این منظور، علاوه بر روش معمول نصب ماشین آلات بالابر به گونه ای که بتواند بخشی از بار را بر روی بوم متقابل قرار دهد، باید وزن بالاست مخصوصی را برای اطمینان از واژگونی جرثقیل اضافه کرد.

جرثقیل برقی چه کاربردی دارد؟

جرثقیل برقی، نوعی که در ساخت کشتی ها و ساختمانهای بلند استفاده می شود، دارای یک حرکت افقی است که بر روی آن تکیه کرده و می تواند در اطراف یک دکل عمودی بچرخد. بار از واگن برقی که می تواند در طول مسیر حرکت کند، تعلیق می شود. در هنگام برپایی ساختمان از طبقه های مختلف، ممکن است با افزایش ارتفاع ساختمان، دکل جرثقیل سقفی به طور مکرر به سمت بالا کشیده شود.

پل جرثقیل (ریل جرثقیل برقی زنجیری ) که در آنها سیستم قرقره از واگن برقی که روی خطوط در امتداد یک یا دو تیر افقی حرکت می کند، به نام پل، که در هر دو طرف پشتیبانی می شوند، معلق است. در بیشتر موارد، پل خود می تواند در امتداد یک جفت ریل موازی حرکت کند، به طوری که جرثقیل به یک منطقه مستطیلی بزرگ برسد. یک فضای دایره ای می تواند توسط یک جرثقیل پل دوار ارائه شود، که در آن یک سر تیر بالای سر توسط یک محور مرکزی پشتیبانی می شود در حالی که انتهای دیگر بر روی یک ریل دایره ای در حومه منطقه حرکت می کند. جرثقیل سقفی، جرثقیل پل که ریل ها برای آن در سطح زمین یا کف نصب شده اند، این مزیت را دارد که هیچ مانعی در قسمت کار ایجاد نمی کند. جرثقیل های سقفی معمولاً در داخل خانه استفاده می شوند، جایی که ریل های آنها می تواند به ستون هایی که سقف را نگه می دارند متصل شود. اگر ساخت ریل های سقفی غیرممکن باشد، انتهای پل را می توان به برج های عمودی متصل کرد که در سطح زمین روی ریل حرکت می کنند. چنین جرثقیل هایی را جرثقیل دروازه ای یا جالوت می نامند.

نوع متداول جرثقیل متحرک کوچک جرثقیل کامیونی است که جرثقیل بر روی یک کامیون سنگین و اصلاح شده نصب شده است. چنین جرثقیل هایی اغلب از رونق های تلسکوپی پشتیبانی نشده استفاده می کنند. این قسمتها از قسمتهای جمع شونده تشکیل شده اند که می توانند مانند قسمتهای یک تلسکوپ دریایی قدیمی یا شیشه جاسوسی به بیرون کشیده شوند. گسترش رونق معمولاً به صورت هیدرولیکی مدیریت می شود. جرثقیل های کامیون از نظر جابجایی و سهولت حمل و نقل آنچه را که در ظرفیت بالابردن ندارند، تشکیل می دهند.

خرید جرثقیل برقی از بازرگانی ایران وایر صنعت

تلاش ما بر این است که بتوانیم بهترین محصولات را در دسترس شما عزیزان قرار دهیم. برای اطلاع از بهترین قیمت جرثقیل برقی باید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

برای سفارش و خرید جرثقیل برقی با بازرگانی ایران وایر صنعت تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟