ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

جرثقیل برقی و کاربرد آن در حمل و جابجایی کالا

جرثقیل برقی و کاربرد آن در حمل و جابجایی کالا

آشنایی با اجزای جرثقیل هیدرولیک

جرثقیل برقی یکی از مهمترین دستگاه هایی است که از آن به وفور برای جابجایی در حجم بالای کالا استفاده می شود. با پیدایش این وسیله در صنعتف حمل و نقل و جابجایی اجسام تسهیل یافته و کمک بزرگی به صنعت شده است. در این مطلب قصد داریم شما را با جرثقیل برقی و کاربرد آن در حمل و جابجایی کالا آشنا سازیم. پس با ما همراه باشید.

انواع جرثقیل برقی

  • جرثقیل برقی زنجیری
  • جرثقیل برقی سیم بکسلی

تفاوت جرثقیل سیم بکسلی و زنجیری در چیست؟

در واقع نوع جرثقیل سیم بکسلی صدای کمتری تولید می کند که در بسیاری از مشاغل این موضوع حائز اهمیت فراوان است. همچنین حرکت سیم بکسل روان تر و راحت تر نسبت به زنجیر می باشد همچنین دارای سرعت جابجایی بالاتری نیز می باشد. البته بدلیل استفاده از جرثقیل های زیر 5 تن در کارگاه های کوچک، استفاده از جرثقیل های برقی زنجیری مرسوم تر است.

منظور از جرثقیل 2 کاره ، 4 کاره، 6 کاره چیست؟

این عبارت قابلیت جابجایی جرثقیل برقی در فضا را عنوان می کند.

در مدل های جرثقیل برقی دو کاره فقط قابلیت جابجایی در راستای عمودی را داراست و فقط می تواند اجسام را به بالا و پایین منتقل کند.

در مدل جرثقیل 4 کاره علاوه بر جابجایی عمودی اجسام، این جرثقیل ها قابلیت حرکت رو به جلو و عقب را نیز دارا هستند.

مدل های 6 کاره علاوه بر بالا پایین کردن اجسام و حرکت روبه جلو و عقب روی ریل، قابلیت حرکت به چپ و راست را نیز دارا هستند و فضایی را بدون دسترسی باقی نمی گذارند.

عملکرد جرثقیل برقی تک سرعته و دو سرعته در چیست؟

نوع تک سرعته در جرثقیل های برقی بدین صورت است که فقط در یک سرعت میتوانند بار را جابجا کنند در حالی که جرثقیل برقی دو سرعته بار را در دو سرعت مختلف بسته به نیاز میتوانند بار را جابجا کنند.

شما عزیزان برای سفارش ادوات لیفتینگ ایران وایر می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید. همکاران ما ضمن معرفی محصولات به شما عزیزان شما را در انتخاب محصول مناسب یاری می رسانند.

اگر شما هم قصد خرید جرثقیل برقی را دارید تنها کافیست با ما تماس بگیرید. همکاران ما در ایران وایر پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند و می توانید از مشاوره ما نیز بهره مند شوید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟