ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

چرا جرثقیل دستی زنجیری اهمیت دارد؟

چرا جرثقیل دستی زنجیری اهمیت دارد؟

جرثقیل دستی زنجیری ایران وایر

جرثقیل دستی زنجیری با توجه به شرایطی که دارند توانسته اند امروزه در صنعت طرفداران خود را پیدا کنند. این جرثقیل ها با توجه به ویژگی هایی که دارند در جاهای مختلف می‌توان کاربرد داشته باشند. جرثقیل های سقفی برمبنای کاربردی که دارند می‌توان آنها را به دو دسته جرثقیل سقفی دستی و جرثقیل سقفی برقی تقسیم نمود.

چرا جرثقیل دستی زنجیری؟

جرثقیل های سقفی دستی را می‌توان در مغازه های مکانیکی و کارهای کوچک استفاده نمود یکی از دلایل استفاده جرثقیل سقفی دستی در این مکان ها وزن سبک آن برای جابجایی آسان و قیمت بسیار پایین تر آن نسبت به مشابه جرثقیل سقفی برقی می‌باشد و جر۶سقفی برقی را در کارگاه ها، کارخانجات، معادن، سوله ها و… می‌توان استفاده نمود.
امروز قصد داریم در بازرگانی ایران وایر چند نمونه مهم از جرثقیل سقفی دستی را خدمت شما مشتریان محترم عرض نماییم تا بلکه بتوانیم کمکی به شما در انتخاب راحت و کم هزینه تر داشته باشیم. قیمت جرثقیل های سقفی زنجیری دستی بر مبنای قدرت تحمل بار و ظرفیت باربرداری آنها و برند تولید کارخانجات آنها سنجیده می‌شود.
جرثقیل های دستی یا (چین بلاک chain block) از وسایل مورد نیاز در ساختمان سازی، پل سازی، آتش نشانی، صنایع دریایی و کشتی سازی و… دیگر هستند.
در این صنایع باید از دستگاه‌ها و ابزارآلات سنگین استفاده کرد و قطعا بالا و پایین کردن این وسایل با استفاده از نیروی انسانی سخت و گاهی بسیار زمان بر است که به هیچ عنوان توجیه اقتصادی ندارد. جرثقیل های دستی به صورت فابریکی ارتفاع زنجیر ۳متری و ۶متری دارند ولی برای ارتفاع بیشتر این قابلیت را دارا می‌باشد که بتوان به آن مقدار طول مورد نیاز کاربر را با زنجیر اضافه نمود.

خرید جرثقیل دستی زنجیری از بازرگانی ایران وایر

یکی از اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای تولید جرثقیل دستی زنجیری در دنیای صنعت برند ویتال می‌باشد. خوب است بدانید که بازرگانی ایران وایر یکی از اصلی‌ترین واردکنندگان این برند با کیفیت و با اصالت می‌باشد و با بهترین و نازلترین قیمت آن را در تمام ظرفیت‌ها از ۵۰۰کیلوگرم تا ۲۰تن در اختیار شما مشتریان محترم قرار می‌دهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟