ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

خرید جرثقیل دستی و مزایای استفاده از آن

خرید جرثقیل دستی و مزایای استفاده از آن

نقش مهمی که سیگنال های دستی در عملیات جرثقیل ایفا می کنند

در حال حاضر خرید جرثقیل دستی به عنوان یکی از مهم ترین وسایل حمل و جابه جایی بار محسوب می شود. در واقع از کارگاه های صنعتی تا تعمیرگاه های ماشین و حتی کارگاه های صنعتی و کارخانجات در خیلی از بخش ها از این محصول استفاده می کنند.
جرثقیل دستی که به آن چین بلاک دستی  نیز گفته می شود،در دنیای امروز اهمیت زیادی دارد و در صنعت به وفور از آن استفاده می شود.

انواع جرثقیل دستی زنجیری

این نوع جرثقیل ها (چین بلاک دستی) در انواع مختلف ساخته می‌شوند که با نام جرثقیل دستی بلبرینگ و جرثقیل دستی شفتی؛ شناخته می‌شوند.اگر چه در حال حاضر جرثقیل های دستی چهارکاره نیز کاربرد وسیعی دارند و به منظور جابجایی اجسام و بارها روی ریل های سقفی از آنها استفاده می شود.

جرثقیل زنجیری دستی سری دیگری از انواع جرثقیل  هستند که به دلیل داشتن عملکرد بسیار ساده به منظور جابجایی مقادیر زیادی از بار استفاده می‌شوند در نتیجه حتی قادر هستند که باری به میزان 25 تن را حمل و جابجا نمایند.

سه بخش اصلی تشکیل دهنده جرثقیل دستی

این نوع جرثقیل از سه بخش اصلی تشکیل شده است که عبارت‌اند از:

1 . زنجیر یا طناب فولادی: این وسیله دارای دو عدد زنجیر می‌باشد که یکی از آن زنجیرها برای بالا بردن و پایین آوردن بار مورد استفاده قرار می‌گیرد که به زنجیر دستی معروف است که فرد با پایین کشیدن زنجیر باعث حرکت و جا به جایی بار می‌شود.

زنجیر دیگر به قلاب متصل است و در قسمت پایین جرثقیل می‌باشد که برای نگهداری و حفظ وزن اجسام و بار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

2. قلاب یا گیره: هر جرثقیل دستی دارای دو قلاب می‌باشد که یکی از آن ها در قسمت پایینی دستگاه همراه با زنجیر پایین که ذکر کردیم در حفظ و نگهداری بار کاربرد دارد.

قلاب دیگر در بالا قرار دارد و به کمک آن شما می‌توانید جرثقیل را به سقف یا دیگر وسایل متصل کنید و از آن برای جا به جایی بار استفاده کنید. لازم است که بدانید برای استفاده دستگاه به این صورت، دستگاه باید تحمل وزنی کافی را داشته باشد.

3 . مکانیزم یا ساختار کروی: این ساختار کروی در قسمت پایینی قلاب بالایی کمک می‌کند که امکان گردش و جا به جایی 360 درجه برای بار ایجاد شود.

مزایای استفاده جرثقیل دستی را بدانید.

مزایای زیادی که چین بلاک دستی یا همان جرثقیل دستی دارد، سبب شده که بسیار مورد توجه قرار بگیرد. از جمله این مزایا عبارت‌اند از:

1. در مقایسه با دیگر جرثقیل های الکتریکی، جرثقیل های دستی از قیمت پایین تر و مناسب‌تری برخوردار هستند و در عین حال سرعت جا به جایی با این نوع جرثقیل ها کمتر از سایر جرثقیل ها می‌باشد.

2. برای استفاده از این نوع جرثقیل یا همان چین بلاک دستی، شما نیاز به هیچ نوع منبع انرژی الکتریکی ندارید و کار با آن ها در هرجایی امکان پذیر است.

3.این نوع جرثقیل ها قابلیت جا به جایی اجسام با وزن بسیار زیاد را دارا هستند اما با این حال خود دستگاه وزن سبک‌تری دارد و جا به جایی آن راحت است.

4. طرز کار با دستگاه جرثقیل دستی (چین بلاک دستی) بسیار آسان و ساده است.

5. با توجه به کاری که انجام می‌دهند نسبت به سایر جرثقیل ها طول عمر بیشتری دارا هستند.

راهنمای خرید جرثقیل دستی یا چین بلاک دستی

لازم است هنگام خرید جرثقیل دستی به نکاتی توجه کنید که متخصصان تعدادی از این نکات را به شما یاد آوری خواهند کرد:

1. لازم است به مکانی که قرار است جرثقیل را در آن استفاده کنید توجه کنید و متناسب با مکانی که قصد کار در آن را دارید، جنس جرثقیل را تعیین کنید.

برای مثال در مکان هایی که مواد اشتعال زا در آن وجود دارد باید از جرثقیل دستی ضد جرقه و در مکان های پر از گرد و خاک لازم است از جرثقیل های همراه بلوک استفاده کنید.

2. جرثقیل دستی را خریداری کنید که متناسب با حداکثر وزن باری باشد که قصد جا به جایی آن را دارید.

3. ارتفاع جا به جایی را که قرار است انجام دهید را نیز باید در انتخاب جرثقیل خود در نظر داشته باشید. میزان ارتفاع استاندارد برای جا به جایی بار حدود 3 تا 6 متر می‌باشد.

خرید جرثقیل دستی از ایران وایر صنعت

جرثقیل دستی یا همان چین بلاک دستی با توجه به کاربرد و موارد استفاده و همچنین جنسی که دارند در قیمتهای مناسب در بازار به فروش می رسند. شما عزیزان می‌توانید برای خرید جرثقیل دستی یا همان چین بلاک دستی با توجه به کاری که قصد انجام آن را دارید،آن را از ایران وایر صنعت خریداری کنید.

تلفن تماس: 02166345188 – 02166345120

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟