ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

جرثقیل های برقی یا بالابر بکسلی چه کمکی به صنعت می کنند؟

جرثقیل های برقی یا بالابر بکسلی چه کمکی به صنعت می کنند؟

وینچ سیم بکسلی تکفاز

در حال حاضر با طراحی و تولید انواع ماشین آلات مانند جرثقیل های برقی (بالابر بکسلی)، دیگر جابجایی اشیاء سنگین، کار دشواری نیست. از طریق این ماشین آلات همه نیازهای کارخانجات کشور به راحتی فراهم شده و برای جابجایی در خطوط  تولید و حمل بار در انبار مشکلی وجود ندارد. این کار سبب تسریع در روند کارها و راحتی پرسنل نیز شده است.

بازرگانی ایران وایر و واردات جرثقیل های برقی

از این رو بازرگانی ایران وایر صنعت با وارد نمودن انواع مختلف بالابر بکسلی و جرثقیل های برقی در ظرفیت های متنوع تواسنته اند گامی مفید در رشد و شکوفایی صنعت داشته باشند. در تولید این محصولات از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا مطابق با استانداردهای ساخت و طراحی استفاده شده است.

ضمن این که این محصولات با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر در اختیار هموطنان عزیز قرار می گیرند.

درباره بالابر بکسلی (جرثقیل برقی)

بالابرهای بکسلی که همان جرثقیل های برقی هستند، با طراحی روز و مدرن تولید شده اند که هر یک دارای کاربرد خاص است، بالابرهای برقی بکسلی به دو صورت تک سرعته و دوسرعته هستند و با نیروی برق سه فاز و یا تک فاز کار می کنند و دارای سرعت های حرکتی مختلفی نیز می باشند.

بازرگانی ایران وایر صنعت وارد کننده جرثقیل های برقی با برندهای مختلف است و این محصول از متریال با کیفیت بالا تهیه شده اند. استفاده از مواد اولیه با کیفیت باعث دوام و ماندگاری بالاتر این محصولات می شود. ما تلاش می کنیم تا بتوانیم همه نیازهای شما عزیزان را برآورده نماییم. تمامی محصولات ما با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می گیرند.

سفارش انواع بالابرهای بکسلی

برای اطلاع از قیمت و یا سفارش انواع بالابرهای بکسلی (جرثقیل های برقی) با شماره

02166345188 – 02166345120 تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟