ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

خرید جرثقیل سقفی و انتخاب جرثقیل سقفی + قیمت

خرید جرثقیل سقفی و انتخاب جرثقیل سقفی + قیمت

خرید جرثقیل سقفی

جرثقیل سقفی در واقع یکی از وسایل اصلی و مورد نیاز در صنایعی است که از جابجایی بار بیشتری برخوردار هستند. انتخاب جرثقیل سقفی مناسب برای کار یکی از کارها و مراحل سخت و گیج کننده می‌باشد. قطعا شما هم زمانی که برای این مدل کالاها در مسیر تهیه قرار گرفته‌اید با اعداد و جداول کاتولوگی برخورد کرده اید به همین دلیل بازرگانی ایران وایر در ارائه خدمتی کوچک به شما مشتریان عزیز در چند مقاله مهم‌ترین مشخصات جرثقیل سقفی زنجیری را خدمت شما ارائه می‌دهد.

خرید جرثقیل سقفی

جرثقیل سقفی دستگاهی است که برای حمل وسیله‌های سنگین در مکان‌هایی مانند انبار، سوله، محیط‌های صنعتی، کارخانجات و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.
جرثقیل های‌ سقفی در دو مدل دستی و برقی در بازار موجود می‌باشد که مصرف‌كننده بعد از مشخص کردن نوع کار و مصرف خود می‌تواند یکی از آن ۲مدل را انتخاب نماید.
جرثقیل سقفی تشکیل شده از یک باند فرودگاه موازی که دارای یک پل به عنوان پوشاننده شکاف‌ها قرار می‌گیرد.
به طور کلی جرثقیل سقفی را می‌توان به دو نوع تک پل و دو پل تقسیم کرد. هرکدام از این ۲مدل ویژگی خاص خود را دارند که می تواند برای مصرف‌کننده حائز اهمیت باشد.
برای اینکه خیالی آسوده داشته باشیم زمانی که می‌خواهیم باری را بلند کنیم باید ظرفیت آن را بدانیم بهتر است برای اطمينان خاطر و ضریب ایمنی بالاتر تا حدامکان از دستگاهی با ظرفیت بالاتر استفاده کنید.
جرثقیل سقفی برقی سازه‌ای است جهت جابه‌جایی و حمل بار در سالن‌های تولید ، انبار ، کارخانجات و … که از دو ریل موازی تشکیل شده است. در ادامه می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا زمانی که می‌خواهید جرثقیل سقفی تهیه کنید بدانید جرثقیل سقفی تک پل مناسب‌تر است یا جرثقیل سقفی دوپل.
جرثقیل سقفی تک پل بیشتر در مکان‌هایی کاربرد دارد که از نظر ابعاد کوچک باشد و نسبت به جرثقیل سقفی های دوبل وزن سبک تری دارند. درضمن مراحل ساخت سازه و آماده سازی جرثقیل سقفی تک پل بسیار راحت و از لحاظ مالی کم هزینه تر از مشابه خود می‌باشد.

انتخاب جرثقیل سقفی

جرثقیل های سقفی برای جابه‌جایی بارهایی با ظرفیتهای سنگین و طول زیاد کاربرد زیادی دارد جرثقیل سقفی تک پل نسبت به جرثقیل سقفی دوپل بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در رابطه با هزینه ای که برای تولید این دو نوع جرثقیل سقفی صرف می‌شود مهمترین عامل عبارت‌اند از: حجم بار و طول جرثقیل که در جرثقیل سقفی تک پل طول و ظرفیت کمتر از جرثقیل سقفی دوپل خواهد بود به همین دلیل لوازم و زمان ساخت جرثقیل سقفی تک پل کمتر از جرثقیل سقفی دوپل خواهد بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟