ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

خرید سیم بکسل مناسب زیپ لاین

خرید سیم بکسل مناسب زیپ لاین

چرا از سیم بکسل دست دوم استفاده نکنیم؟

زیپ لاین از تفریحاتی است که در دسته فرا ورزشی قرار دارد. که افراد زیادی از جوان و کودک گرفته تا سنین بالا که از این ورزش استقبال کردند، تا آدرنالین خود را بالا ببرند و یک تجریه هیجان انگیز را برای خود رقم بزنند.

خرید سیم بکسل مناسب زیپ لاین

در این تفریح با استفاده از لباس مخصوص و تجهیزاتی از یک بلندی به بلندی دیگر هوا معلق مانده و سر بخورید و حرکت کنید که تجربه آن بسیار هیجان انگیز می‌باشد. این دو نقطه مرتفع با ریسمان بلند فولادی که سیم بکسل نام دارد ، به یکدیگر متصل می‌شوند و شما با استفاده از لباس و یا صندلی مخصوص زیپلاین به قرقره بزرگ موجود روی سیم بکسل متصل می‌شوید. در انتخاب سیم بکسل مناسب برای زیپ لاین باید به محدوده‌ی که قرار است متراژ و طول سیم بکسل در آنجا قرارگیرد و اینکه در این طول متراژ چه وزنی باید تحمل کند را محاسبه کرد و بهترین سیم بکسل را برای آن انتخاب نمود. از دیگر شرایطی که مهم است برای ایمنی سیم بکسل باید شرایط آب و هوایی آن مکان را ملاک قرار داد هم از لحاظ رطوبت و سرما و گرما تا اینکه بتوان نسبت به دمای هوا سیم بکسلی را انتخاب نمود که مقاومت لازم را داشته باشد زیرا برای هر منطقه با توجه به آب و هوای آنجا می‌توان بهترین سیم بکسل را انتخاب کرد تا بتوان با خیال راحت کار را به سرانجام رساند.

ایران وایر تولید کننده ادوات لیفتینگ و سیم بکسل

 

بازرگانی ایران وایر به عنوان یکی از اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین واردکنندگان سیم بکسل می‌تواند بهترین نظر و کمک مشاوره‌ را به شما مشتریان عزیز داشته باشد تا شما بتوانید بهترین خرید سیم بکسل مناسب زیپ لاین را با خیالی راحت داشته باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟