ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

خرید وینچ برقی از بازرگانی ایران وایر صنعت

خرید وینچ برقی از بازرگانی ایران وایر صنعت

خرید و قیمت وینچ تکفاز

وینچ برقی یکی از تجهیزات کاربردی و بی‌نظیر برای محیط‌های صنعتی حرفه‌ای و بزرگ است. این نوع وینچ یا همان بالابرها با قدرت و سرعت بالا تولید می‌شوند و به همین علت برای محیط‌ صنعتی بزرگ کارایی قابل توجهی دارند. البته وینچ ها در فضاهای کوچک صنعتی نیز کاربرد زیادی دارند.

هر کارگاه، کارخانه، رستوران، محیط صنعتی بزرگ یا کوچک و… برای جا‌به‌جایی مواد، محصولات، تجهیزات و قطعات خود نیاز به بالابر یا جرثقیل دارد. صاحبان صنایع همواره از گذشته تاکنون ابزارها و تجهیزات متعددی را برای حمل‌ونقل قطعات در نظر می‌گرفتند. با این حال در بیشتر موارد این نوع تجهیزات هزینه‌های بسیاری را به خود اختصاص می‌دادند. ضمن اینکه استفاده از آن‌ها در هر محیط و مکانی امکان‌پذیر نبود.

هر محیط کاری صنعتی و کارگاهی بسته به نوع خدمات می‌تواند نیاز به بالابرهای برقی داشته باشد. وینچ بالابر برقی با توجه به حجم و وزن کم، سرعت و ایمنی بالا، انعطاف و کارایی قابل توجه و… گزینه‌ای مناسب و اقتصادی برای استفاده در محیط‌های صنعتی حرفه‌ای بزرگ یا کارگاهی است.

وینچ برقی تکفاز چهارکاره

وینچ برقی بالابر تکفاز می‌تواند به شکل دوکاره یا چهارکاره قابلیت کارکرد داشته باشد. در وضعیت دوکاره بالابر صرفاً به صورت ثابت به سمت بالا و پایین حرکت می‌کند اما در وضعیت چهارکاره حرکت به چپ و راست را نیز اضافه می شود .

حرکت افقی (چپ و راست) وینچ‌های چهارکاره به کمک راهبر برقی یا دستی انجام می‌شود. برای بهره‌مندی از حرکت عمودی وینچ در محیط‌های صنعتی باید از تیرآهن‌های H و چند ستون عمودی در فضا استفاده کرد. این نوع طراحی نیاز به طراحی مهندسان و افراد متخصص دارد. در چنین حالتی بالابرها از طریق یک نبشی فولادی بزرگ به ترولی متصل شده و حرکت به چپ و راست نیز برای بالابر در محیط صنعتی فراهم می‌شود. که انجام جابجایی هارا در محیط صنعتی آسان می سازد و از نظر اقتصادی گزینه بسیار مناسبی میباشد.
کاربری و استفاده وینچ برقی در چیست؟
• سیم بکسل وینچ بالابر برقی تکفاز می‌تواند به شکل تک لایه و دولایه مورد استفاده قرار ‌گیرد. هر کدام از این حالت‌ها می‌تواند در موارد خاصی کارایی داشته باشد.

• وینچ بالابر تکفاز با قلاب قرقره استاندارد عرضه می‌شود و همین قرقره استاندارد زمینه را برای دوبرابر شدن توان و ظرفیت بالابر فراهم می‌کند. به‌عنوان مثال زمانی که ظرفیت این دستگاه‌ها به شکل ۲۵۰ به ۵۰۰ کیلوگرم توصیف می‌شود، منظور این است که ظرفیت این بالابر در وضعیت عادی و سیم بکسل تک لایه معادل ۲۵۰ کیلوگرم و در زمان دوبل شدن سیم بکسل به ۵۰۰ کیلوگرم افزایش می‌یابد.

• زمانی که سیم بکسل به حالت U یا دو لایه مورد استفاده قرار می‌گیرد‌، طول سیم بکسل (ارتفاع کاربری دستگاه) به نصف می‌رسد. سرعت دستگاه در وضعیت عادی برابر با 10 متر بر دقیقه و در حالت دوبل شده معادل با 5 متر بر دقیقه است.

مشخصات فنی وینچ بالابر برقی

• وینچ‌ برقی دارای گیربکس، موتور، ترمز، عامل کششی، درام و قلاب هستند. موتور در نظر گرفته شده برای بالابر برقی تکفاز از نوع موتورهای مگنتی است. این موتورها جذب قطعات را با نیروی الکترومغناطیسی فراهم می‌آورند.

• سیم پیچی وینچ برقی تکفاز کاملاً مسی بوده و دستگاه مجهز به سنسور حرارتی است. بنابراین دمای دستگاه به‌طور اتومات کنترل می‌شود.

• ضریب اطمینان وینچ بالابر تکفاز بر اساس استانداردهای مشخصی طراحی و تولید شده و نسبت به سایر جرثقیل‌ها در وضعیت مناسبی قرار دارد.

• برای تولید وینچ بالابر برقی از آلیاژهای مستحکم همچون چدن، فولاد و آلومینیوم استفاده شده و چرخ دنده آن از جنس فولاد است.

در صورتیکه شما عزیزان قصد خرید وینچ برقی را دارید، می توانید با کارشناسان بازرگانی ایران وایر صنعت تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟