ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

برای خرید وینچ سیم بکسلی چه کنیم؟

برای خرید وینچ سیم بکسلی چه کنیم؟

وینچ سیم بکسلی تکفاز

شاید این سوال برای شما مطرح شود که چرا باید به خرید وینچ سیم بکسلی یا همان جرثقیل تکفاز سیم بکسلی اقدام کرد؟ چگونه می توان بهترین وینچ سیم بکسلی را از شرکت معتبر تهیه کرد ؟ خوب است بدانید که وینچ سیم بکسلی تکفاز از دیگر محصولاتی هستند که توسط بازرگانی ایران وایر به بازار عرضه می شوند. وینچ‌ های برقی در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین دستگاه‌ها برای باربرداری جابه‌جایی اجسام می‌باشند. در کشور ایران هم این محصولات کاربرد زیادی دارند و به علت داشتن برق تکفاز در اکثر نقاط کشور که در آن کارهای کوچک هم هستند استفاده از این دستگاه کار را برای مصرف‌کننده خیلی راحت کرده است.

خرید وینچ سیم بکسلی برقی

بهتر است بدانید که وینچ سیم بکسلی برقی همان جرثقیل تک فاز سیم بکسلی است که یکی از اصلی‌ترین کاربرد آنها در منازل شخصی و مجتمع‌های مسکونی و کارگاه‌های کوچک می‌باشد.
یکی از اصلی‌ترین امتیاز این وینچ‌ها که توانسته است آن را به یکی از پرمصرف‌ترین بالابرهای این روزهای صنعت ایران کند وزن سبک و قابل حمل آن و ارتفاع سیم بکسل بالابری آن است.
قدرت تحمل وزن برای این وینچ ها متغیر می‌باشد مثلا از ۱۰۰کیلوگرم تا ۱۲۰۰کیلوگرم که قدرت بالابری وینچ‌ها می‌باشد می توان از سایزهای تا ۴۰۰کیلوگرم در منازل و مجتمع‌های مسکونی که فاقد آسانسور هستند استفاده کرد و سایزهای بالاتر را برای کارگاه‌های سبک استفاده کرد.

وینچ‌ سیم بکسلی یا همان جرثقیل تکفاز سیم بکسلی ظرفیت‌های ۱۰۰کیلوگرم الی ۱۲۰۰کیلوگرم بصورت ۲کاره (فقط بالا و پایین) و چهارکاره (بالاوپایین _ چپ و راست)موجود می‌باشد.
یکی از حُسن های وینچ‌های سیم بکسلی تکفاز وزن سبک آن می‌باشد.
ارتفاع بالابری آنها ۲۰متر می‌باشد که حتی این شرایط را این دستگاه دارد که بتوان به آن سیم بکسل اضافه کرد.
قیمت ارزان و مقرون به صرفه وینچ‌ سیم بکسلی یا همان جرثقیل تکفاز سیم بکسلی باعث شده تا کاربر مشتاق خرید این دستگاه به نسبت مشابه های ۳فاز و صنعتی و برندهای دیگر آن باشد.
وینچ‌های سیم بکسلی موجود در بازرگانی ایران وایر با برند (الکتریک هویست) شرکت اصلی تولید و طراحی این دستگاه‌ها موجود است و دارای یکسال گارانتی هستند.
تمامی دستگاه‌ های وینچ‌ های برقی واردات بازرگانی ایران وایر دارای چرخ دنده فولادی، سیم پیچی مس و دارای ۲۰متر سيم بکسل و قلاب یدک و ریموت می‌باشد.
یکی دیگر از کاربردهای وینچ‌ تکفاز سیم بکسلی استفاده آن برای ساختمان‌هایی است که جهت بالابردن بار و نداشتن آسانسور مناسب می باشد و ارتفاع تا ۱۲متر را می‌توان در کمتر از یک دقیقه افزایش داد.

 استفاده از جرثقیل تکفاز سیم بکسلی چه مزایایی دارد؟

یکی دیگر از مزایای این وینچ‌ها استفاده از برق ۲۲۰ولت شهری می‌باشد و همانطور که اطلاع دارید در کشور ایران استفاده بیشتر مشترکین از برق تکفاز ۲۲۰ولت است حتی کارگاه‌های سبک و کوچک هم دارای برق تکفاز هستند پس استفاده از این وینچ‌های سیم بکسلی کار را راحت می‌کند .
حجم و فضای کمی که این نوع وینچ‌ها اشغال می‌کنند بسیار کم است و همین امکان را فراهم می‌کند تا بتوان از این دستگاه در منازل (پشت بام، تراس، راهرو) استفاده کرد.

برای خرید وینچ سیم بکسلی از ایران وایر چه باید کرد؟

وینچ‌های سیم بکسلی تک فاز موجود در بازرگانی ایران وایر دارای دکمه استپ اضطراری هستند که این کمک و ایمنی را به کاربر می‌دهد که در مواقعی که مشکل ایجاد شد و دستگاه درحال کارو فعالیت است بتوان با استفاده از این دکمه کلاُ دستگاه را غیر فعال کرد و از بروز حادثه جلوگیری نمود.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟