ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

خرید و قیمت وینچ تکفاز

خرید و قیمت وینچ تکفاز

خرید و قیمت وینچ تکفاز

خرید و قیمت وینچ تکفاز به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین و پرکاربردترین دستگاه‌های بالابری در صنعت امروز مطرح است. وینچ چند سالی است که با ایده ای جدید تولید شده است و به دلیل وزن کم برای حمل و نقل و کاربرد بالابری بالا و برخورداری از برق مصرفی شهری توانسته است جای خود را در بین مصرف کنندگان پیدا کند.

وینچ تکفاز دارای سیم بکسل، موتور، گیربکس و ریموت برای کار کردن می‌باشد. وینچ های تکفاز در سایزهای مختلف بالابری ساخته شده‌اند که به دلیل استفاده از قدرت برق شهری بالاترین قدرت آنها ۱۲۰۰کیلوگرم می‌باشد. این محصولات در سایز ۱۰۰کیلوگرم تا ۱۲۰۰کیلوگرم موجود می‌باشد.
خرید و قیمت وینچ تکفاز یکی از مهمترین موضوعاتی است که کاربران به دنبال آن هستند. این محصولات دارای ۲۰متر سیم بکسل بصورت فابریکی و یک ریموت برای بالا و پایین بردن اجسام می‌باشد. وینچ تکفاز به دلیل وزن کم و قیمت پایین خود توانسته است در این روزها که قیمت ها برای خرید جرثقیل ها بالا می‌باشد جای خود را بین خریداران پیدا کند.

بازرگانی ایران وایر یکی از قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین واردکنندگان در این صنف می‌باشد که وینچ تکفاز را در سایزهای ۱۰۰کیلوگرم تا ۱۲۰۰کیلوگرم موجود دارد. یکی دیگر از جاهایی که این وینچ کاربرد دارد منازل مسکونی می‌باشد. متاسفانه در کشور عزیزمان به دلیل نبود امکانات مناسب شهری در ساخت خانه ها و مجتمع‌هایی که از داشتن آسانسور محروم می‌باشند این وسیله توانسته کمک بالایی به خانواده‌ها کند تا آنهایی که در طبقات بالا هستند و از نداشتن آسانسور رنج می‌برند حداقل برای جابه‌جایی اجسام و کالاها از وینچ تکفاز استفاده کنند تا خلاء نداشتن آسانسور تا حدودی برای آنها جبران گردد.
نصب آسان و هزینه کم برای وینچ تکفاز یکی از اصلی‌ترین خصوصیات مثبت این دستگاه می‌باشد. البته از وینچ تکفاز در کارگاه‌های صنعتی و فروشگاه‌ها هم می‌توان استفاده کرد. خرید و قیمت وینچ تکفاز را می‌توانید از وب سایت ما بررسی کنید. توجه داشته باشید که این محصول به صورت ۲کاره (بالا-پایین) و ۴کاره (بالا-پایین_چپ-راست)  باشد، از آن می توانیم بهترین استفاده را ببریم. وینچ‌های تکفاز موجود در بازرگانی ایران وایر ساخت کشور چین می‌باشد و همگی آنها چرخ دنده‌های فولادی و سیم پیچی مس با بهترین متریال ساخته شده است و یکی از خصوصیات بازرگانی ایران وایر در پشتیبانی قطعات و خدمات کالاها می‌باشد که به دلیل واردات مستقیم تمامی کالاها دارای قطعات یدکی می‌باشند.

برای خرید و قیمت وینچ تکفاز چه باید کرد؟

شما عزیزان می توانید بدون هیچ نگرانی نسبت به خرید و قیمت وینچ تکفاز از ایران وایر صنعت اقدام کنید. توجه داشته باشید که تمامی محصولات ما با کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه و مناسب در اختیار شما عزیزن قرار خواهد گرفت.

2 نظر

  • سلام خسته نباشید پوسته گیربکس وینچ تکفاز قرمز رو موجود
    دارید ممنون میشم راهنمایی کنید از کجا تهیه کنم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟