ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

زنجیر فولادی و زنجیر G80

زنجیر فولادی و زنجیر G80

زنجیر فولادی و زنجیر G80

زنجیر فولادی و زنجیر G80 از محصولاتی هستند که توسط بازرگانی ایران وایر صنعت به بازار عرضه می شوند. در واقع زنجیر یکی از پرکاربردترین و پرمصرف‌ترین وسایل برای جابجایی و بارگیری اجسام در صنعت است. یکی از پرمصرف‌ترین و رایج‌ترین مدل آنها زنجیرهای فولادی هستند که در سایزهای مختلف وجود دارند.
مهم‌ترین نکته آنها گرید یا آلیاژ آنها می‌باشد. هرچقدر که آلیاژ فولادی زنجیرها بالاتر و سخت‌تر باشد به مراتب می‌توان گفت که از قدرت تحمل بارگیری بالاتری برخوردار هستند. کشورهای مختلفی در صنعت تولید انواع زنجیر از قبیل زنجیر فولادی و زنجیر G80 در جهان فعاليت دارند که از مهمترین آنها آمریکا، چین، آلمان، هند، ژاپن و … هستند که با بوجود آمدن صنعت بزرگی در کشور چین در حال حاضر می‌توان گفت که اول است.

زنجیرهای فولادی

این نوع از زنجیرها در سایزهای ۲میلیمتر الی ۶۳میلیمتر وجود دارند. زنجیرهای فولادی عمدتا مشکی رنگ هستند و کاربرد آنها از مدل گالوانیزه زنجیرهای خشکه فولادی در شبکه‌های ۵۰۰ کیلو و بالاتر بصورت یک تیکه می‌باشد که برمبنای سایز زنجیر که قطر آنها بزرگتر و بیشتر می‌شود متراژ آنها کمتر می‌گردد.
زنجیرها برمبنای قطر، طول و عرض پشت به پشت یا بیرون به بیرون هر دانه زنجیر محاسبه سایز می‌گردند. این زنجیرها برمبنای قطر و سایز خود می‌توانند مقدار بار مشخصی تحمل کنند از ۱تن تا ۶۰تن تحمل ظرفیت داشته باشند.
از زنجیر فولادی و زنجیر G80 برای بارگیری و باربرداری توسط اسلینگ زنجیری، جرثقیل های برقی زنجیری ۳فاز استفاده می‌کنند.
بازرگانی ایران وایر صنعت یکی از اولین و قدیمی‌ترین واردکنندگان ای نوع زنجیرها بوده است و از سايز ۳میلیمتر تا ۴۰میلیمتر آن را موجود دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟