ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

سیم بکسل آسانسوری و عوامل موثر در انتخاب آن

سیم بکسل آسانسوری و عوامل موثر در انتخاب آن

سیم بکسل آسانسوری

سیم بکسل‌ آسانسوری از مغزی الیافی سخت ساخته شده است. ین محصولات را به طور کلی در بازار با نام طناب فولادی نیز می شناسند. به طور معمول با تاب راست گرد معمولی یا راست گرد لنگ، روغن اندود یا با روغن زرد رنگی که تمام سطح سیم را پوشانده، عرضه می شود.

از ویژگی‌هایی که سبب شده‌ از این نوع سیم در جابه‌جایی آسانسورها استفاده شود، می‌توان به اختصار مقید بودن خودبخود در سیم و قابلیت تعیین درجه استهلاک و خستگی آن را نام برد.

به دلیل اهمیت خصوصیت و ویژگی‌های مدنظر برای این سیم می‌توان گفت که چنانچه در بخشی از سیم مشکلی به وجود آید، تمام سیم بکسل آسیب نمی‌بیند و مشکلی ایجاد نمی شود.

مشخصات فنی و کیفیتی سیم بکسل

به دلیل تنوع ساختارهای استفاده شده در سیم بکسل‌ها، لازم است تا از اطلاعات فنی و کیفیتی از این محصولات مطلع باشیم. شاید این سوال برای شما مطرح باشد که منظور از  اطلاعات فنی چیست؟ چه مواردی ضروری است تا از آن مطلع باشیم؟

در پاسخ به این سوال خوب است بدانید که مواردی مانند انواع بافت‌ها، نوع پروفیل مفتول، نوع تاب سیم بکسل، میزان سختی و تناسیل متریال‌ها و … باعث می گردد تا شما در هنگام خرید و استفاده از این محصول به آن‌ توجه بیشتری داشته باشید. اگرچه دانستن این ویژگی ها نیاز به دانش و مهارت دارد، در نتیجه هر فردی قادر نیست به‌طور کامل متوجه چنین مواردی شود، مگر آنکه تخصص و دانش لازم در این زمینه را داشته باشد.

عوامل مهم در انتخاب طناب فولادی مناسب

با توجه به این که سیم‌های بکسل انواع مختلفی دارند، انتخاب آن‌ها کار ساده‌ و راحتی نیست و در اصل یک امر کاملا مهندسی است، چون برای چنین انتخابی باید عوامل فنی و فاکتورهای بسیاری از قبیل ساختار، سایز، روکش، بافت، تنسایل، آبکاری، روکش را بشناسید. دلیل این موضوع این است که هر چه شما انتخاب‌های خود را به شکل دقیق‌تر و با اطلاعات کامل‌تری انجام دهید، طول عمر محصول مورد نظر شما بیشتر خواهد شد.

در نتیجه شما بایستی فاکتورهای مختلفی اعم از کاربرد سیم بکسل، بار وارده به سیم، میزان حرارت و رطوبت و … را در نظر بگیرید. اگرچه این موارد کاملا تخصصی هستند، به شما پیشنهاد می‌ کنیم تا با همکاران ما در بازرگانی ایران وایر در تماس باشید و از خدمات مشاوره ای آن ها استفاده کنید. این کار سبب می شود تا در زمان انتخاب این محصول با مشکل مواجه نشوید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟