ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

چرا سیم بکسل های تاور کرین ایران وایر را خریداری کنیم؟

چرا سیم بکسل های تاور کرین ایران وایر را خریداری کنیم؟

سیم بکسل های تاور کرین
سیم بکسل های تاور کرین از دیگر محصولاتی هستند که در بازرگانی ایران وایر صنعت به فروش می رسند. این محصولات با مغزی فولادی از تعداد زیاد استرند و تعداد کم مفتول در هر استرند برخوردار هستند. سیم بکسل تاور کرین به طور معمول در دو ساختار 19 استرندی و 35 استرندی که در هر استرند 7 مفتول قرار دارد، ساخته میشوند. تعداد استرند بالا با مغزی فولادی به افزایش انعطاف این ساختار منجر می شود. به سیم بکسل تاور کرین، سیم بکسل پوست ماری نیز گفته میشود و در بازار در سایز های مختلفی به فروش می رسد.

با عملکرد سیم بکسل تاور کرین آشنا شوید

سیم بکسل های تاورکرین که در چند لایه بیرونی و درونی از استرند های مختلف (19 استرند و 35 استرند) بافته میشوند، متشکل از لایه هایی با جهت گردش مخالف در درون و بیرون هستند. به بیان ساده تر لایه های بیرونی در جهت پادساعتگرد به سمت باز شدن میل می کنند، در حالی که لایه های درونی در سیم بکسل نتاب در جهت ساعتگرد میل به به باز شدن دارند. این تضاد جهت باعث می شود که بار حمل شده توسط تاور کرین ثابت بماند و به سمت گردش و ایجاد گشتاور میلی نداشته باشد و از این رومیزان امنیت حمل بار از طریق سیم بکسل تاور کرین افزایش می یابد.

سیم بکسل تاور کرین
سیم بکسل تاور کرین از انعطاف بسیار بالایی برخوردار هستند و مقاومت کششی و تنسایل بسیار بالایی نیز دارند. استفاده از 19 استرند و 7 مفتول در هر استرند سیم بکسل تاور کرین بافتی ظریف به آن داده و در ظاهر شبیه به پوست مار به نظر می رسد. خوب است بدانید که سیم بکسل تاور کرین تنها از گریدهای بالای فولادی تولید شده و مدل استیل آن موجود نیست.
این نوع از سیم بکسل ها می بایست از کیفیت و ضریب ایمنی بالایی برخوردار باشند تا بتوانند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرند. همچنبن باید در برابر عواملی مانند تابیدگی و ساییدگی مقاومت خوبی داشته باشند. سیم بکسل های تاور کرین به سیم بکسل های نتاب نیز معروف هستند.

برخوداری از چنین بافت خاصی در سیم بکسل تاور کرین سبب جلوگیری از تابیدگی و پیچیدگی خواهد شد و همچنین با ایجاد مقاومت بالا در برابر سایش باعث بالا رفتن طول عمر این نوع از سیم بکسل خواهد شد.

اگر قصد خرید سیم بکسل تاور کرین یا نتاب را دارید، میتوانید برای آگاهی از قیمت ها و همچنین دریافت مشاوره خرید با کارشناسان ما در بازرگانی ایران وایر با شماره های 02166345188 – 02166345120 بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟