ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

سیگنال های دستی مهم برای اپراتورهای جرثقیل

سیگنال های دستی مهم برای اپراتورهای جرثقیل

اپراتورهای جرثقیل

سیگنال های دستی برای اپراتورهای جرثقیل؛ جرثقیل ها به بخشی از صنعت مدرن امروزی ما تبدیل شده اند. آنها در همه جا و تقریباً در همه صنایع استفاده می شوند. سهولت کار و کارایی آنها ما را قادر ساخته تا کارهای به ظاهر غیرممکن را به راحتی انجام دهیم. اپراتورهای ماهر این توانایی را دارند که به طور مستقل کار کنند و این وسیله را به صورت ایمن کار کنند. با این حال، مواقعی وجود دارد که اپراتورهای جرثقیل به کمک خدمه یا کارگران در محل نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که هیچ حادثه ای وجود ندارد. در مقاله کاربرد جرثقیل های امروزی، توضیحاتی در خصوص موارد استفاده این محصولات نیز داده شده است.

برقراری ارتباط با کارگران و خدمه ممکن است برای اپراتورهای جرثقیل گاهی اوقات به دلیل سر و صدای زیاد موجود در محل کار کمی دشوار باشد. علاوه بر این، دید محدود اپراتور از کسی می خواهد که او را به شیوه ای مناسب راهنمایی کند. در چنین مواردی، هیچ چیز قابل اعتمادتر و کارآمدتر از هدایت اپراتور با استفاده از حرکات و حرکات دست نیست.

آثار سازنده به طور مداوم اطلاعات ارزشمند و قابل اعتمادی را در اختیار همه خوانندگان محترم خود قرار می دهد. ارائه محتوای با کیفیت عالی به همه خوانندگان یکی از شیوه های تجاری ما است. این مقاله به یک جنبه بسیار مهم از عملکرد ایمن جرثقیل ها می پردازد. همچنین ممکن است این مقاله به دلیل استفاده زیاد از جرثقیل در این بخش خاص، مختص صنعت ساختمان در نظر گرفته شود. این مقاله جزئیات مربوط به سیگنال های دستی مختلف را همراه با معانی آنها برای اطمینان از عملکرد ایمن جرثقیل های مختلف در محل کار ارائه می دهد.

سیگنال های دستی مهم برای اپراتورهای جرثقیل

در این مطلب علائم مختلف دست و توضیحات آنها ارائه شده که به شرح زیر است:

پایین آوردن

پایین آوردن بار جایی است که علامت دهنده بازوی راست خود را مستقیماً به سمت پایین در کنار باسن قرار می دهد، انگشت را به سمت راست نشان می دهد، و انگشت را از آرنج در خلاف جهت عقربه های ساعت می چرخاند.

از بالابر اصلی استفاده کنید

در جرثقیل مواردی وجود دارد که بالابر اصلی برای استحکام بیشتر آن ضروری است. در این موارد، علامت‌دهنده بازوی راست خود را به سمت بیرون خم می‌کند و آرنج خود را به سمت بیرون خم می‌کند، که به علامت‌دهنده اجازه می‌دهد تا با دست بسته‌اش به کلاه سخت خود ضربه بزند، گویی در حال ضربه زدن به در است.

پایین آوردن بوم

پایین آوردن بوم معکوس کردن سیگنال برای بالا بردن بوم است. سیگنال‌دهنده با بازوی راست شروع می‌شود. از آنجا انگشت شست خود را به سمت پایین نشانه می گیرند.

بوم را پایین بیاورید و بار را افزایش دهید

پایین آوردن بوم در حین بالا بردن بار شامل سیگنالی مشابه با سیگنال قبلی کاهش بوم است. سیگنال‌دهنده با بازوی راست به طرفین و انگشت شست به سمت پایین شروع می‌شود. سپس علامت دهنده دست را باز و بسته می کند، انگشتان را به طور مکرر دراز و جمع می کند تا این حرکت دوگانه را نشان دهد.

در این مطلب سعی کردیم شما را با سیگنال های دستی مهم برای اپراتورهای جرثقیل آشنا سازیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟