ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

فروش سیم بکسل آسانسور

فروش سیم بکسل آسانسور

فروش سیم بکسل آسانسور

فروش سیم بکسل آسانسور یکی از موضوعاتی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم. با توجه به اهمیت این قطعه در آسانسور، پس فروش این قطعه با کیفیت بالا و قیمت مناسب ضروری است. این قطعه از آسانسور با بسیاری از قطعات اصلی آسانسور از قبیل موتور آسانسور و تابلو فرمان آسانسور ارتباط مستقیمی دارد. به بیان دیگر سیم بکسل آسانسور یکی از مهمترین و اصلی ترین قطعات آسانسور می باشد که در مرحله مکانیکال آسانسور نصب و راه اندازی می شود.

فروش سیم بکسل آسانسور

جنس سیم بکسل آسانسور حایز اهمیت است. به طور معمول در آسانسور از سیم بکسل های مغز فولاد و مغز کنف استفاده می کنند.

مد نظر داشته باشید که استفاده از سیم بکسل های مغز فولادی به دلیل استحکام بالاتری که دارد، به مهندسین ساختمان سازی و خصوصا نصابان آسانسور توصیه می شود. خوب است بدانید که در آسانسور سیم بکسل های نمره 10 و سیم بکسل نمره 6  مورد استفاده قرار می گیرد ولی سیم بکسل نمره 10 بیشترین استفاده را در صنعت آسانسورسازی داراست.

کیفیت سیم بکسل آسانسور

یکی از مهمترین مسائل در صنعت آسانسور، کیفیت سیم بکسل های مورد استفاده این صنعت است. کیفیت سیم بکسل را متریال اولیه سازنده آن مشخص می کند. پس ضروری است که این محصولات از لحاظ درصد کربن و درصد دیگر آلیاژها تست و ارزیابی شوند.

در ابتدا سیم بکسل بایستی قبل از تست کشش داخل دستگاه تست ‌برود و یک میلیون بار با ظرفیت نامی مورد تست و ارزیابی قرار گیرد. در این صورت تشخیص داده می شود که پس از یک میلیون بار بالا و پایین رفتن، در چه عددی دچار خرابی و پارگی می‌ گردد. چنانچه تمامی این مراحل تست گردید، در انتها برای آن سیم بکسل تاییدیه صادر خواهد شد. این تاییدیه به این معناست که این سیم از کیفیت خوبی برخوردار است و برای بازار و عرضه به مصرف کنندگان مناسب است.

بازرگانی ایران وایر صنعت در زمینه فروش سیم بکسل آسانسور در کشور فعال می باشد. چنانچه شما عزیزان قصد خرید این محصول یا اطلاع از قیمت انواع سیم بکسل آسانسور را دارید، همین حالا با شماره 09127778604  تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟