ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

فروش سیم بکسل جرثقیل و آسانسور

فروش سیم بکسل جرثقیل و آسانسور

فروش سیم بکسل جرثقیل و آسانسور

فروش سیم بکسل جرثقیل و آسانسور یکی از فعالیت هایی است که توسط بازرگانی ایران وایر صنعت انجام می شود. سیم بکسل از تنوع بالایی برخوردار می باشد. توجه داشته باشید که تنوع در این محصول سبب شده که ایران وایر در این زمینه به فروش بالایی دست یابد. کارشناسان متخصص این شرکت آمادگی خود را برای مشاوره در خصوص انتخاب انواعسیم بکسل اعلام می دارند..

فروش سیم بکسل های جرثقیل و آسانسور

سیم بکسل های مخصوص آسانسور، سیم بکسل جرثقیل، سیم بکسل های معمولی و … از انواع سیم بکسلها هستند. بازرگانی ایران وایر صنعت با سالها تجربه در حوزه واردات و فروش انواع سیم بکسل، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. در بازار انواعتقلبی سیم بکسل موجود است که لازم است این محصولات را از شرکت های معتبر تهیه و خریداری نمایید. ایران وایر با برخورداری از دانش متخصصین و سالها تجربه در این خصوص توانسته در فروش سیم بکسل جرثقیل و آسانسور به هموطنان عزیز نقش موثری داشته باشد.

سیم بکسل یا طناب فولادی چیست؟

سیم بکسل(Wire rope) که به آن طناب فولادی نیز گفته می شود،  یکی از پرکاربردترین تجهیزات مکانیکی در صنعت لیفتینگ است، که از آن به وفور در صنعت استفاده می شود.

توجه داشته باشید که طناب فلزی، متشکل از کنار هم قرار گیری مجموعه ای از قطعات در کنار یکدیگر است. قطعات اصلی تشکیل دهنده طناب فولادی شامل مغزی، رشته سیم و استرندها هستند. رشته های سیم با پیچش به دور هم باعث ایجاد استرندها و استرندها با پیچش به دور مغزی سبب شکل گیری کابل فولادی می گردند. در این ساختار منظم و پرقدرت، اصلی ترین بخش طناب فلزی، مغزی یا هسته است. عواملی مانند مقاومت، قدرت و توانایی تنش خمشی در کابل فولادی به ساختار و الگوی آن وابسته است.

ویژگی های اصلی سیم بکسل

سـیم بکسل از ویژگی های زیادی برخوردار است تا بتواند در صنعت مفید و موثر واقع شود. شکل مارپیچی طناب فلزی باعث ایجاد ویژگی های زیادی در آن شده، در ادامه این مطلب به ویژگی های اصلی آن اشاره شده است:

  • قدرت استحکام
  • قدرت انعطاف پذیری
  • مقاومت در برابر فرسوده شدن
  • مقاومت در برابر زنگ زدگی
  • مقاومت در برابر سایش
  • مقاومت در برابر چرخش
  • مقاومت در برابر خرد شدن

فروش سیم بکسل جرثقیل و آسانسور

فروش سیم بکسل جرثقیل و آسانسور توسط ایران وایر انجام می شود برای اطلاع از قیمت سیم بکسل و ثبت سفارش آن می توانید با همکاران ما در ایران وایر در ارتباط باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟