ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

قیمت سیم بکسل روکش دار و خرید آن با بهترین قیمت بازار

قیمت سیم بکسل روکش دار و خرید آن با بهترین قیمت بازار

قیمت سیم بکسل روکش دار

اطلاع از قیمت سیم بکسل روکش دار و خرید آن با بهترین قیمت بازار موضوعی است که خیلی از افراد به دنبال آن هستند. سیم بکسل روکش دار یکی از انواع سیم بکسل است که توسط بازرگانی ایران وایر عرضه می شود. اما سوالی که مطرح است این است که این محصول چه جنسی است؟ قیمت سیم بکسل روکش دار چقدر است و چگونه می توان آن را تهیه کرد؟

جنس سیم بکسل روکش دار از چیست؟

خوب است بدانید که این نوع سیم بکسل با روکشی از جنس پی وی سی و یا پلی وینیل کلراید است و پوششی که آن را در بر گرفته، سبب ممانعت از تماس آن با دیگر سطوح حساس و بدن انسان می شود. علاوه بر آن سبب حفاظت از این سیم بکسل در مقابل عوامل فرساینده خارجی می شود. این عوامل شامل تابش مستقیم نور خورشید، اشعه ماورا بنفش، آتش، روغن و… هستند. البته توجه داشته باشید که در اغلب موارد این محصول ضد آب نیست و در نتیجه باعث محافظت سیم در برابر آب نمی شود و تنها در مناطقی که دارای رطوبت هستند می توان از زنگ زدن سیم تا حدی جلوگیری کنیم.

این سیم بکسل در بیشتر مواقع در سایز های پایین، با مغزی فولادی و ساختار 7*7 ساخته می شود. سپس به صورت گالوانیزه روکش دار می شود که این موضوع مقاومت سیم را  افزایش می دهد. این محصول در سایزهای بزرگتر از ساختار و بافت 19*6 نیز تولید می شود. کاربرد این محصول در سالن های ورزشی و باشگاه های بدنسازی است.

قیمت سیم بکسل روکش دار

قیمت گذاری سیم بکسل روکش دار با توجه به قطر درونی و قطر خارجی که سیم و لایه پی وی سی است، انجام می شود و به طور معمول با دو عدد نمایش داده می شود که عدد اول قطر سیم و لایه درونی و عدد دوم بیانگر قطر کل سیم به همراه لایه پی وی سی است.

برای اطلاع از قیمت سیم بکسل روکش دار و نحوه خرید آن می توانید با همکارن ما در واحد فروش و بازرگانی ایران وایر صنعت با شماره 02166345188 – 02166345120 تماس بگیرید. همکاران ما شما را در انتخاب خرید بهترین محصول یاری می رسانند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟