ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

چرا جرثقیل های زنجیری بازرگانی ایران وایر صنعت؟

چرا جرثقیل های زنجیری بازرگانی ایران وایر صنعت؟

جرثقیل دستی زنجیری

یکی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین دستگاه‌های جابه‌جایی در عصر صنعت جرثقیل ها می‌باشند که جرثقیل زنجیری یکی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین و در عین حال کم هزینه ترین آنها می‌باشد.

چرا جرثقیل زنجیری؟

از جرثقیل زنجیری در کارگاه‌های کوچک و بزرگ،کارخانجات و… می‌توان استفاده نمود. جرثقیل زنجیری در ظرفیتهای ۵۰۰کیلوگرم تا ۱۰۰تن موجود می‌باشد ولی نسبت به شرایط اقتصادی کشور ظرفیت‌های تا ۲۰تن بیشترین مصرف و کاربرد را دارند.

جرثقیل زنجیری به صورت ۲کاره و ۴کاره قابلیت کاربری دارد تا جایی که می‌توان از آنها به صورت ۶کاره هم استفاده نمود. بازرگانی ایران وایر یکی از اصلی‌ترین و اولین واردکنندگان در صنعت لیفتینگ و باربرداری می‌باشد به همین دلیل با استفاده از تجربیات خود توانسته است یکی از بهترین مدل جرثقیل زنجیری را با برند کیتو با بهترین کیفیت وارد کند تا بتواند به شما مصرف کننده محترم این اطمینان را بدهد که اگر از دستگاه های این بازرگانی خرید نمایید می توان تا یک سال وارانتی تعویض و ۱۰ سال گارانتی قطعات و خدمات را در اختیار شما قرار داد.

جرثقیل زنجیری ها قابلیت اضافه شدن زنجیر باربرداری را دارد که می‌توان بنا به درخواست کاربر ارتفاع زنجیر را اضافه نمود. تمامی دستگاه ها دارای ۶متر ارتفاع زنجیر بصورت فابریک می‌باشد. جرثقیل های زنجیری دارای اطاق های (ER2) می‌باشد و گیربکس جرثقیل های زنجیری ژاپنی و کانتکت برق آنها اشنایدر فرانسه می‌باشد و در یکی از بهترین کارخانجات تولید در کشور مدر چین تولید می‌گردد.

خرید جرثقیل های زنجیری از بازرگانی ایران وایر

بازرگانی ایران وایر این افتخار را دارد که تمامی قطعات جرثقیل زنجیری را بصورت یدک در اختیار شما مصرف کننده محترم قرار دهد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد فروش تماس گرفته و نسبت به خرید قطعات جرثقیل برقی اقدام کنید. مد نظر داشته باشید که تمامی محصولات ما با کیفیت بالا و قیمت مناسب در دسترس شما عزیزان قرار می گیرند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟