ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

چه عواملی بر قیمت سیم بکسل تاثیر می گذارند؟

چه عواملی بر قیمت سیم بکسل تاثیر می گذارند؟

عوامل موثر از قیمت سیم بکسل

چه عواملی بر قیمت سیم بکسل تاثیر می گذارند؟ این موضوعی است که در ان مطلب قصد داریم به بحث و بررسی آن بپردازیم. سیم بکسل، یکی از انواع ادوت لیفتینگ و بسیار کاربردی است که تقریبا در همه صنایع از آن استفاده می شود.

به طور معمول این محصول وارداتی است و اغلب از کشورهای مانند آلمان، کره جنوبی، انگلیس، چین و فرانسه به ایران وارد می گردد.

اغلب مصرف کنندگان بزرگ این محصول در تلاش هستند تا بهترین برند آن را با قیمت مناسب در بازار ایران تهیه و خریداری کنند. اگرچه برخی عوامل مانند ناپایداری و عدم ثبات در بازار ارز، مشکلات واردات، نمونه های چینی بی کیفیت عملا سبب میشود خریداران برای تهیه سیم بکسل با مشکلات بسیاری مواجه شوند. در نتیجه قیمت سیم بکسل ثابت نخواهد بود.

قیمت های نامعقول، یکدست نبودن کالا و عدم تامین کالا، عدم ارائه خدمات پس از فروش و برخی عوامل دیگر سبب شده خریداران همواره در جستجوی شرکت وارد کننده معتبر باشند.

مد نظر داشته باشید که ملاک قیمت گذاری سیم های بکسل بر اساس مشخصات و ویژگیهای فیزیکی آنها انجام می شود.

عوامل فیزیکی موثر بر قیمت سیم بکسل:

1-  مدل بافت

2-  نازک یا ضخیم بودن

3-  نوع پوشش

4- متراژ

5- کشور سازنده

توجه داشته باشید که قیمت هر متر سیم بکسل با توجه به موارد یاد شده قابل تعیین است.

قیمت سیم بکسل با توجه به وارداتی بودن این محصول صنعتی، به دلیل نوسانات قیمت ارز متغیر است. در نتیجه فروشندگان قیمت این محصول را در وب سایت خود نمایش نمی دهند و برای اطلاع از آن باید با شرکت مربوطه تماس بگیرند.

 از دیگر مشکلات خریداران این است که در حال حاضر در بازار برندهای فیک و تقلبی زیادی به فروش می رسد و گاهی ممکن است خریداران انها را به اشتباه تهیه کنند. پس در نتیجه لازم است خرید خود را تنها از شرکت های بازرگانی معتبر انجام دهید.

سیم بکسل با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

استفاده از سیم بکسل ايمن و مطمئن در تمامی فعاليتهاي صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است. در نتیجه باید بررسی دقیقی از ايمنی این ادوات لیفتینگ انجم پذیرد.

این سیم ها به عنوان وسیله ای قابل انعطاف در دستگاه های بالابر، جرثقیل ها و سایر عملیات های سنگین به كار می روند و از جمله برتری های آن ها نسبت به دیگر وسايل مشابه از قبیل زنجير، سبكی و اطمينان كار بالای آن می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟