ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

اسلینگ بالابر صنعتی و کاربرد آن در جابجایی بار

اسلینگ بالابر صنعتی و کاربرد آن در جابجایی بار

اسلینگ بالابر صنعتی

شاید اسلینگ بالابر صنعتی و کاربرد آن در جابجایی بار آشنایی داشته باشید. در صورتیکه در شغلتان بالابر سنگین دارید، ممکن است به طیف وسیعی از بالابرهای صنعتی نیاز داشته باشید. در طول یک عملیات بلند کردن اجسام سنگین شما نیاز به تجهیزات با کیفیت بالا دارید که بسیار امن و قابل اعتماد هستند. به همین دلیل است که همه‌ی بالابرهای صنعتی که ما ارائه می‌دهیم با بالاترین استاندارد ساخته شده اند. تا مطمئن شوید که کار با خیال راحت انجام می‌شود. ما طیف گسترده‌ای از زنجیرها را ارائه می‌دهیم که برای برنامه‌های مختلف بلند کردن مناسب است. در این مطلب به معرفی انواع اسلینگ بالابر صنعتی می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

انواع اسلینگ بالابر صنعتی

انواع اسلینگ بالابر صنعتی عبارت است از:

پایه زنجیری اسلینگ

*این بالابرهای صنعتی برای بلند کردن ایمن و آسان بارها طراحی شده‌اند. اسلینگ ها دارای قلاب و زنجیر هستند که می توانند ۴۵تن را تحمل کنند ما زنجیرهای تک پا، دوپا و چهار پا را متناسب با طیف وسیعی از کارهای بالابر عرضه می‌کنیم.

اسلینگ بالابر صنعتی ایران وایر صنعت

تسمه شالی

*تسمه های شالی قادر به تحمل بار تا ۵۰تن هستند آنها جایگزینی برای سیم و زنجیر هستند زیرا می‌توانند بارهای صنعتی را با انعطاف بيشتر تحمل کنند.

اسلینگ سیم_بکسل

*اسلینگ سیم بکسل از سیم بکسل های گالوانیزه ساخته شده‌اند و انتخاب خوبی برای طیف گسترده‌ای از کارهای بالابر هستند. اسلینگ های زنجیری بازرگانی ایران وایر همه دارای کیفیت عالی هستند. ضمن این که دارای گواهینامه ای هستند که از قابلیت بلند کردن برخوردار است.

تماس با ایران وایر صنعت

همه انواع بالابر صنعتی بازرگانی ایران وایر دارای حداکثر محدودیت وزن مختلف هستند. بنابراین حتما مشخصات محصول را برای مشخصات فردی بررسی کنید. با طیف گسترده‌ای از اسلینگ های بازرگانی ایران وایر شما می‌توانید یکی از مناسب‌ترین وسایل برای عملیات‌های بالابر خود پیدا کنید. 

شما عزیزان در صورت هر گونه سوال در خصوص خرید انواع اسلینگ بالابر صنعتی می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش با شماره 02166345188 – 02166345120 تماس بگیرید و توضیحات لازم را دریافت نمایید. همکاران ما پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟