ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

با جرثقیل برقی دوکاره، چهار کاره و شش کاره آشنا شوید.

با جرثقیل برقی دوکاره، چهار کاره و شش کاره آشنا شوید.

با جرثقیل برقی دوکاره، چهار کاره و شش کاره آشنا شوید.

ممکن است با جرثقیل برقی دو کاره، چهار کاره و شش کاره آشنایی داشته باشید. ولی ممکن است برخی از افراد ندانند که چرا این محصول با این عناوین نامیده می شود. شاید حتی ندانید که جرثیقل ها چقدر در صنعت اهمیت دارند. در این مطلب قصد داریم شما را با تفاوت جرثقیل برقی دوکاره، چهار کاره و شش کاره آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

جرثقل برقی چیست؟

جرثقیل در واقع به وسیله‌ ای گفته می شود که از آن به منظور جابجایی بار در محور افقی و عمودی استفاده می‌ کنند. در گذشته رومیان و مصریان باستان برای ساخت بناهای عظیم خود از جرثقیل‌ های ساده ابتدایی استفاده می‌کردند، اگرچه این وسایل پیشرفته نبودند ما برای جابجایی اجسام سنگین بسیار مفید و موثر بودند. اما جرثقیل‌ هایی که در حال حاضر به بازار عرضه می شوند به صورت دستی و یا توسط نیروهای محرکه کار می کنند. امروزه  از جرثقیل‌ها و انواع بالابرها در کارگاه‌ها و کارخانجات صنعتی به وفور استفاده می شود.

تفاوت جرثقیل برقی دوکاره، چهار کاره و شش کاره

منظور از این عبارت ها، قابلیت جابجایی جرثقیل برقی در فضا است. به عنوان مثال در مدل جرثقیل دو کاره فقط جرثقیل برقی دارای قابلیت جابجایی در راستای عمودی است و تنها قادر است اجسام را به بالا و پایین انتقال دهد.

ولی در مدل جرثقیل چهار کاره علاوه بر جابجایی عمودی اجسام، امکان حرکت رو به جلو و عقب اجسام نیز فراهم است.

در جرثقیل شش کاره ضمن بالا و پایین کردن اجسام، حرکت رو به جلو و عقب روی ریل، امکان حرکت به چپ و راست نیز فراهم می باشد؛ ضمن این که فضایی را بدون دسترسی باقی نمی گذارند.

چنانچه قصد دارید برای خرید جرثقیل برقی دو کاره، چهار کاره و شش کاره اقدام کنید، با همکاران ما در ایران وایر صنعت با شماره 02166345188 – 02166345120 تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟