ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

با نحوه کار جرثقیل دستی بیشتر آشنا شوید!

با نحوه کار جرثقیل دستی بیشتر آشنا شوید!

جرثقیل دستی زنجیری

جرثقیل دستی یا همان بالابر، یکی از ساده ترین محصولات ایران وایر است که با توجه به اجزای تشکیل دهنده ای که دارد، کارکرد بسیار آسان و کاربردی دارند. به طوریکه توانایی انتقال بار تا حداکثر 20 تن را نیز دارا است. زنجیره ها، گیربکس، قلاب های تشکیل دهنده، همگی در کنار هم کار را برای کاربر راحت تر کرده است. نکته جالب و قابل توجه این است که زنجیره چرخ دنده موجود در جرثقیل توان و نیروی اندک انسانی را تا صدها برابر میتواند بیشتر وارد کند. به صورتی که اختلاف انرژی وارد شده توسط دست انسان برای جابه جایی بار با نیروی نهایی وارد شده بسیار زیاد میباشد.

به طور کلی عامل اصلی محرک این دستگاه همانطور که از نامش پیداست، دست انسان است که در ابتدا با وارد کردن نیرو به زنجیر دستی آن را به حرکت درآورده و در نهایت باعث انتقال بار میشود.

بهترین برند جرثقیل دستی چه برندی است؟

خوب است بدانید که شرکت ایران وایر، این بالابر را در ابعاد و وزن های مختلف با کیفیت بی نظیر تولید و روانه بازار میکند. برندهای ویتال، الفانت و کیتو ژاپن، هرینگتن آلمان و ژاپن، (چین)TXK، ABLE، همگی از برندهای تولید کننده  جرثقیل دستی هستند. اما از بین همه اینها ویتال توانسته است تا این محصول را در کیفیتی بالاتر و بهتر از مابقی رقبا تولید و عرضه کند.

این برند محصول کشور ژاپن بوده و در بسیاری از کارخانجات و گروه های صنعتی به جهت معتبر بودن نام و محبوبیت برند ویتال از همین نوع برند برای حمل و نقل بار استفاده میکنند. جرثقیل های دستی ویتال همانطور که گفته شد همانند ساختار ساده ای که دارد، کارکرد بسیار کاربردی و مفیدی نسبت به قیمت خود دارد.

مهمترین نکات در خرید جرثقیل دستی کدام است؟

همانطور که میدانید قبل از خرید هرچیز باید اطلاعات کافی در مورد آن را کسب کرد و سپس با دقت عمل دست به خرید آن زد. خرید جرثقیل دستی یا بالابر نیز از این قاعده مستثنی نیست .

اولین چیزی که باید به آن توجه داشت محلی است که قرار است در آن به کارگرفته شود. برای مثال در محیط هایی که گا ها و آلاینده های اشتعال زا وجود دارد، باید از جرثقیل دستی ضد جرقه استفاده کرد. یا در محیط هایی که گرد و خاک زیاد است جرثقیل های دستی همراه بلوک کاربرد دارند. هم چنین مدل پرتابل مخصوص محیط هایی که به صورت سیال میباشند، کاربرد دارد.

مورد دیگری که باید در نظر داشت، توجه به حداکثر وزن باری هست که توسط آن جا به جا میشود. ارتفاع سقف و لیفتینگ نیز در انتخاب مهم است در صورتی که به طور استاندارد اندازه سقف باید بین 3 الی 6 متر باشد.

جرثقیل دستی زنجیری تولید شده توسط کارخانه های مختلف بنابر کاربردهای متفاوتشان و نیاز کاربران، در ظرفیت های متنوعی، عرضه می شوند؛ این ظرفیت ها از مینیمم ظرفیت نیم تن شروع شده و تا ظرفیتهای بیست تن تولید می شوند که البته ارتفاعات متفاوتی هم دارند و ظرفیت های بالا، به دو صورت بیلبرینگی و بوشی، قابل عرضه می باشند.

قیمت جرثقیل دستی

متناسب با نوع استفاده و کاربردی که جرثقیل دستی دارد، با قیمت مناسب و به صرفه به بازار ارائه شده و در دسترس قرار میگیرد. ایران وایر فعال در ارائه انواع بالابر، این امکان را فراهم آورده تا علاقه مندان به جرثقیل دستی، این محصول را با کیفیتی بالا خریداری کنند.

مزایای خرید جرثقیل دستی چیست؟

دلایل متعددی باعث شده است تا این محصولات مورد بازدید و استفاده قرار بگیرند. برخی از این علل عبارتند از:

  1. قیمت بسیار مناسب 
  2. استفاده از نیروی انسانی به جای نیروی برق  
  3. وزن بسیار پایین 
  4. قابلیت حمل بار با وزن بالا
  5. ساختار ساده 
  6. طرز کار راحت
  7. طول عمر بالا

شما عزیزان می توانید برای خرید بالابر با کارشناسان ما در شرکت ایران وایر تماس بگیرید.

جرثقیل دستی را از کجا خریداری کنیم؟

برای خرید بالابر می توانید با مراجعه به شرکت ایران وایر و با دریافت مشاوره رایگان بهترین و با کیفیت ترین آن را با توجه به نیاز خود با قیمت مناسب خریداری نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟