ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

با پولیفت و کاربرد آن در صنعت آشنا شوید

با پولیفت و کاربرد آن در صنعت آشنا شوید

با پولیفت زنجیری و کاربرد آن بیشتر آشنا شوید!

خوب است بدانید که پولیفت نوعی وسیله است که با یک زنجیر ضخیم از جنس فولاد همراه است و از آن به مظنور جابجایی و حمل اشیا به حالت عمودی و یا افقی در جهات مختلف استفاده می شود. همچنین از آن برای بسته بندی های بسیار بزرگ نیز استفاده می کنند. مد نظر داشته باشید که برای بکارگیری پولیفت نیاز است که آن را در محل مورد نظر نصب کنید.

این دستگاه دارای یک دسته است و میتوانید با استفاده از آن اشیا مختلف را در زاویه های گوناگون حرکت داده و حمل نمایید. پولیفت قدرت کشش و حمل بار شما را در تمامی زوایا دارد و این جز بزرگترین مزیت های آن است. از دیگر خصوصیت آن این این است که دارای کم ترین لوازم جانبی و ابزارهای همراه می باشد که امکان نگهداری راحت را فراهم می کند.

اجزای مختلف پولیفت

پولیفت نیز همانند هر ابزار صنعتی دیگری دارای بخش های مختلفی است که هر یک از آن ها وظیفه مشخص و از قبل تعیین شده ای را بر عهده دارند و در صورت وجود اختلال در هر کدام از آن ها دستگاه قادر نخواهد بود به خوبی کار نماید.

از بخش های مهم این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدنه دستگاه
  • قلاب ها
  • قرقره آویز
  • چرخ دنده و ضامن آنها
  • دسته متحرک
  • فنر گیربکس
  • زنجیر متحرک و محافظ آن

نحوه نگهداری پولیفت چگونه است؟

نگهداری از پولیفت بسیار ساده است چون ابعاد کم حجم و کوچکی دارند و وزن آن ها نیز کم است. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که آن ها را در محیط مرطوب و … قرار ندهید که دچار زنگ زدگی نشود. این دستگاه ها دارای طول عمر مفید هستند و به جرات می توان گفت تنها عاملی که موجب خرابی آن می شود زنگ زدگی است. نکته مهم دیگر که نیاز به توجه دارد این است که در هنگام جمع کردن آن ها از جای گیری درست سیم بکسل و زنجیر در تیوفر و پولیفت خاطر جمع شوید تا سیم و زنجیر آن ها دچار پیچ خوردگی نشود.

نکته مهم : توجه داشته باشید که جهت کار با این وسیله باید تجربه و مهارت کافی داشته باشید. همچنین رعایت نکات ایمنی همچون استفاده از کفش ایمنی، کلاه ایمنی و دستکش ایمنی ضروری می باشد.

انواع پولیفت

انواع پولیفت شامل پولیفت زنجیری و پولیفت سیم بکسلی مخابراتی است.

نحوه سفارش و خرید پولیفت

چنانچه قصد خرید پولیفت را دارید، می توانید با همکاران ما در ایران وایر تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. شماره تماس شرکت بازرگانی ایران وایر صنعت

02166345188  – 02166345120 می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟