ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

جرثقیل برقی ۳فاز زنجیری

جرثقیل برقی ۳فاز زنجیری

جرثقیل برقی ۳فاز زنجیری

جرثقیل برقی ۳فاز زنجیری یکی از پرمصرف ترين و پرکاربردترین دستگاه برای باربرداری و بارگیری می باشد که در تمامی کارخانجات و کارگاه‌ها کاربرد دارد. جرثقیل ها عمدتا برمبنای ۲کاره و ۴کاره کاربرد دارند که یعتی به صورت عمودی بالا و پایین و به صورت افقی چپ و راست حرکت کنند
بازرگانی ایران وایر یکی از قدیمی ترین و اصلی‌ترین واردکننده های این نوع دستگاه ها می باشد که با تجربه ۱۴ساله در واردات توانست تمامی ایرادات و مشکلات مصرف کننده محترم و کاربر فنی را بر طرف نماید.
یکی از مهم‌ترین قسمت‌های جرثقیل برقی ۳فاز زنجیری، گیربکس آنها است که ایران وایر برای تمامی دستگاه‌های خود از گیربکس ژاپنی استفاده کرده است به همین دلیل توانستیم جرثقیل ها را از سايز ۰/۵تن، ۱تن، ۲تن، ۳تن به صورت تک رشته زنجیر در اختیار شما مصرف کننده محترم قرار دهیم تا به شما این اطمینان خاطر را داده باشیم که دستگاه هایی با این برند همگی از عهده ظرفیت باربرداری اصلی خود برمی‌آیند.
بازرگانی ایران وایر از سايز ۰/۵تن، ۱تن، ۲تن، ۳تن، ۵تن، ۱۰تن و ۲۰تن جرثقیل های برقی را بصورت ۲کاره و ۴کاره وارد می کند که همگی این تناژها هم تک سرعت هستند و هم دو سرعت آنها موجود می‌باشد.
جرثقیل برقی ۳فاز زنجیری دارای ۶متر ارتفاع زنجیر بصورت فابریکی می‌باشد که این قابلیت را هم دارد که بتوان ارتفاع زنجیر بالابری آن را بصورت نامحدود اضافه نمود.
یکی دیگر از مهمترین لوازمی که همیشه برای شما کاربران محترم آزاردهنده بوده ریموت جرثقیل بوده است که بازرگانی ایران وایر با بررسی دقیق به این نتیجه رسیده است که از ریموت تایوان ضد آب نشکن مدل معروف به قایقی استفاده کند تا بتواند با گارانتی یک ساله جداگانه برای ریموت این مشکل را حل کند ضمنأ بازرگانی ایران وایر در تأمین کلیه لوازم و قطعات یدکی جرثقیل برقی بصورت مجزا و کامل از قبیل (زنجیر، پوسته، گیربکس، توپی، قلاب، ریموت، راهنما، الکلنگی و …) در خدمت مصرف کننده محترم می‌باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟