ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

فروش سیم بکسل آسانسور

فروش سیم بکسل آسانسور

فروش سیم بکسل آسانسور

فروش سیم بکسل آسانسور یکی از خدماتی است که توسط بازرگانی ایران وایر صنعت انجام می شود. به دلیل اهمیت سیم بکسل در آسانسور، مصرف کنندگان زیادی به دنبال این موضوع هستند که  این قطعه را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنند. در حقیقت این قطعه از آسانسور با برخی دیگر از قطعات اصلی آسانسور از قبیل موتور آسانسور و تابلو فرمان آسانسور ارتباط مستقیمی دارد. خوب است بدانید که سیم بکسل آسانسور به عنوان اصلی ترین قطعات آسانسور محسوب می شود که در مرحله مکانیکال آسانسور نصب و راه اندازی می شود.

بازرگانی ایران وایر صنعت در راستای خدمات به هموطنان گرامی نسبت به فروش سیم بکسل آسانسور با قیمت مناسب اقدام کرده است. شما عزیزان می توانید برای سفارش این محصول با همکاران ما در ارتباط باشید.

فروش سیم بکسل آسانسور توسط ایران وایر صنعت

اگر از مصرف کنندگان سیم بکسل هستید به طور حتم می دانید که جنس سیم بکسل در قسمت سیم بکسل آسانسور اهمیت بالایی دارد. زیرا این قطعه بسیار حساس است و اگر از کیفیت بالایی برخوردار نباشد سبب خسارت جانی در افراد می شود. به طور معمول از سیم بکسل های مغز فولاد و مغز کنف در آسانسور بیشتر استفاده می شود.

نکات مهم فروش سیم بکسل آسانسور

استفاده از سیم بکسل های مغز فولادی به دلیل استحکام بیشتر ، به سازندگان ساختمان و نصابان آسانسور بیشتر توصیه می گردد.در آسانسور سیم بکسل های نمره 10 و سیم بکسل نمره 6 بسیار مورد استفاده می گردد.اما سیم بکسل نمره 10 بیشترین استفاده را در آسانسور دارد.

کیفیت سیم بکسل آسانسور

کیفیت سیم بکسل در صنعت آسانسور بسیار مهم است. کیفیت سیم بکسل را ماده‌ی اولیه سازنده آن مشخص می کند.باید به این نکته توجه کرد که از نظر درصد کربن و درصد آلیاژهای دیگری که داخل آن هست، تست‌شده و درست باشد.

سیم بکسل ابتدا باید قبل از تست کشش داخل دستگاه تست ‌رفته و یک میلیون بار با ظرفیت نامی‌اش مورد تست قرار گیرد. تا تشخیص داده شودکه بعد از یک میلیون بار بالا و پایین رفتن، در چه عددی پاره می‌شود. اگر همه‌ این مراحل تست شد.درنهایت برای آن سیم یک تاییدیه صادر می‌شود. و این سیم قابلیت ارائه به بازار را دارد. فروش سیم بکسل آسانسور توسط بازرگانی ایران وایر انجام می گیرد و سیم بکسل به سراسر کشور عرضه می گردد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟