ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

قیمت جرثقیل برقی زنجیری دو کاره

قیمت جرثقیل برقی زنجیری دو کاره

8 ویژگی برتر جرثقیل برقی زنجیری که باید به دنبال آنها باشید

قیمت جرثقیل برقی زنجیری یکی دیگر از آیتم هایی است که افراد بسیاری پیگیر آن هستند. در صورتی که شما نیز در زمینه ادوات لیفتینگ مشغول به فعالیت باشید، به طور حتم با این محصول و مشخصات فنی آن آشنا هستید. چنانچه با این محصول آشنایی ندارید با ما همراه باشید تا از ویژگی ها و مشخصات آن مطلع گردید.

مشخصات فنی

جرثقیل برقی زنجیری که به آن بالابر برقی نیز گفته می شود، یکی دیگر از انواع ماشین آلات که از آن به منظور جابجایی مواد و اشیاء سنگین استفاده می شود. در واقع با طراحی و ساخت این محصول نیاز همه کارخانجات کشور برای جابه جایی در خطوط  تولید و حمل بار در انبارها به خوبی فراهم گردیده ضمن این که سرعت جابجایی و ایمنی پرسنل نیز افزایش یافته است.

خوب است بدانید که بازرگانی ایران وایر از طریق واردات انواع جرثقیل برقی با ظرفیت های مختلف توانسته نیاز صنایع مختلف کشور را برآورده سازد. تمامی این محصولات مطابق با استانداردهای بین المللی و با برخورداری از جدیدترین تکنولوژی  روز دنیا ساخته شده است.

قیمت جرثقیل برقی زنجیری دو کاره

  در چند سال گذشته با توجه به افزایش قیمت ارز  و افزایش تورم جرثقیل برقی افزایش قیمت زیادی پیدا کرد. به همین دلیل مجموعه بازرگانی ایران وایر با توجه به تعهدات کاری و انسانی خود سعی کرد دستگاهی با قیمت پایین و با بهترین تکنولوژی روز دنیا را برای صنعتگران عزیز فراهم سازد. ما توانستیم دستگاهی در ظرفیتهای ۵۰۰ کیلوگرم تا  ۲۰ تن را با ارتفاع بالابری زنجیری شش متر به صورت فابریک و قابلیت افزایش متراژ و ارتفاع با گیربکس ژاپنی دارای یکسال تعویض ۳۵ سال گارانتی قطعات و خدمات در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. این جرثقیل برقی زنجیری با شباهت فراوان نسبت به مشابه برند اصلی آن با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت موجود می باشد.

مد نظر داشته باشید که تمامی قطعات جرثقیل به صورت لوازم جانبی یدک موجود می باشد. برای اطلاع از قیمت جرثقیل برقی زنجیری می توانید ابا همکاران ما در ارتباط باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟