ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

هر آنچه لازم است درباره انواع سیم بکسل بدانید!

هر آنچه لازم است درباره انواع سیم بکسل بدانید!

خرید انواع سیم بکسل در صنایع مصرفی

همان طور که می دانید سیم بکسل‌ ها انواع مختلفی دارند و بر اساس تعداد کلی رشته‌ها، اسم و تعداد دقیق سیم‌‌های موجود در هر رشته طبقه بندی می شوند. مد نظر داشته باشید که این محصولات که دارای سایز و درجه مشابه هستند، از وزن و قدرت مشابهی نیز برخوردار می باشند.

علاوه بر این دسته‌ بندی، انواع دیگری از این محصولات نیز وجود دارند که دارای ساختار و کاربردهای خاص در برخی صنایع هستند. در این مطلب توضیحاتی در خصوص انواع این محصولات بیان شده است.

سیم بکسل پر شده با پلاستیک

فواصل داخلی میان مفتول‌ها و سیم‌ها در این محصول پر شده با پلاستیک، با ماتریسی از پلاستیک پر می‌شوند. این محصولات کاربردهای خاص با توجه به نوع کار در صنایع، در بلند کردن بار دارند. این فرآیند پر کردن با پلاستیک از پوسیدگی داخلی و خارجی، احتمال فرسودگی نیز جلوگیری می‌شود.

سیم بکسل متشکل از رشته فشرده

در این نوع سیم از رشته‌‌ های فشرده استفاده شده است. علاوه بر آن از یک مهره یا غلتک عبور داده شده‌اند که سبب کاهش قطر بیرونی تمامی رشته‌ها گردیده است. این فرآیند قبل از بستن سیم بکسل انجام می پذیرد.

در این محصول، این عمل سبب مسطح شدن سطح سیم‌‌های خارجی درون رشته می‌شود اما منجر به افزایش چگالی رشته نیز خواهد شد. نتیجه این کار افزایش طول عمر سطح و داشتن یک سطح نرم‌تر خارجی است و قدرت را نسبت به سیم بکسل گرد افزایش می‌دهد.

سیم بکسل IWRC با روکش پلاستیک

این نوع محصول از یک هسته مستقل (IWRC) پرشده با پلاستیک یا روکش شده بهره می‌برد تا پوسیدگی داخلی را کم و عمر مفید سیم از فرسوده شدن را بیشتر کند.

سیم بکسل فشرده یا قالب ریزی شده

قطر این محصول قالب ریزی شده بعد از بستن سیم بکسل، توسط یک ماشین قالب ریزی چرخشی فشرده و از آن کاسته می‌شود. این کالا از قابلیت تولید از رشته‌‌های گرد یا فشرده شده برخوردار است.

این نوع محصول قالب ریزی شده، در مقابل فرسودگی مقاومت خوبی ندارد، ولی از مقاومت و دوام بیشتری نسبت به سیم بکسل دارای رشته گرد با قطر و دسته‌بندی یکسان در برابر پاره شدن و خرد شدن برخوردار است.

سیم بکسل های مقاوم در مقابل چرخش

به دلیل این که برخی از این محصولات در مقابل چرخش باز مقاومت ندارند، این نوع سیم بکسل جهت مقاومت در برابر در هم پیچیدن، تاب خوردن و چرخش ساخته شده و از قابلیت استفاده در یک خط یا یک سیستم چند بخشی بهره مند است.

به منظور باز کردن و نصب ان نوع از این محصول نیاز به دقت بیشتری است تا با استفاده یا پیچیدن نامناسب سبب پیچ‌خوردگی این محصول و در نهایت غیر قابل کنترل شدن چرخش نگردد.

سیم بکسل با روکش پلاستیک

به منظور حفاظت از آنها در مقابل سایش، پاره شدن و عوامل محیطی دیگری که موجب زنگ‌زدگی آن می‌شوند، یک روکش پلاستیک را بر روی سطح خارجی آن ایجاد می کنند. مدنظر داشته باشید که در سیم بکسل روکش پلاستیکی، بازرسی کار دشواری است زیرا امکان دیدن رشته‌ها و سیم‌‌های واحد در زیر روکش پلاستیک فراهم نیست.

در حال حاضر انواع سیم بکسل در بازرگانی ایران وایر به فروش می رسد. شما عزیزان می توانید نسبت به سفارش آن اقدام کنید. تنها کافی است با همکاران ما در تماس باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟