ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

خرید سیم بکسل ارزان از ایران وایر صنعت

خرید سیم بکسل ارزان از ایران وایر صنعت

سیم بکسل و کاربرد آن در صنعت

خرید سیم بکسل ارزان یکی از مهمترین موضوعاتی است که اکثر افراد به دنبال آن هستند. سیم بکسل همان طناب فولادی می باشد که در ساخت آن از الیاف فولاد استفاده شده و در واقع مجموعه‌ای از چندین رشته سیم مفتول است که به دور یک مغزی تنیده شده است. هسته در دو نوع الیاف و فولادی ساخته می شود. مواد اولیه بکار رفته در تولید سیم بکسل با توجه به شرایط محیطی (خشک یا مرطوب) و همچنین میزان بار وارده بر آن تعیین میشود. زیرا تنسایل سیم بکسل ها که معیار تعیین کننده ای در سختی کششی آنها است تحت تاثیر مواد اولیه به کار رفته در آن می باشد.

چرا خرید سیم بکسل ارزان؟

طناب فولادی معمولا دارای چهار بافت سیل (Seale)، فیلر (Filler)و وارینگتون و Warrington Seale است.
بر اساس نوع بافت، نوع مغزی، قطر، جنس سیم و روکش آن بیشتر از 2000 نوع سیم بکسل یافت میشود که با توجه به نیاز در صنعت کشتی سازی، دستگاه های حفاری، دکل های حفر چاه نفت و گاز، ماشین آلات معدنی، ماشین های بالابر، آسانسورها و… از آنها استفاده می کنند.
انواع سیم بکسل از جمله سیم بکسل حفاری، آسانسوری، نتاب و… در ابعاد مختلف در بازرگانی ایران وایر صنعت قابل ارائه به شما عزیزان است.

خرید سیم بکسل از بازرگانی ایران وایر صنعت

برای خرید سیم بکسل ارزان می توانید از مشاوره رایگان ایران وایر صنعت استفاده نمایید. سیم بکسل جزو ابزار آلات و ادوات صنعتی است که از آن برای حمل، کشش و جابجایی اجسام در صنایع سنگین و همچنین از بافت ها و سایز های خاص آن جهت برش دادن همراه با الماس استفاده میشود.

از سیم بکسل ها در صنعت ساختمان هم در مرحله ساخت در جابجایی مصالح از طریق وینچ و بالابر و هم در ساختار آنها بالاخص در اتصالات وزنه آسانسور و بر روی درام آسانسور استفاده میشود.

مدنظر داشته باشید که قیمت سیم بکسل مغز کنفی ارزان تر از سیم بکسل مغز فولادی است. در صنایع نفت و پتروشیمی در حفاری ها و در دکل های نفتی نیز از ساختار های متفاوتی از سیم بکسل معمولا با تنسایل بالا استفاده میشود. ساختار نتاب سیم بکسل ها نیز که به شکل پوست مار می باشند و از جنس فولادی با مغزی فولاد نیز هستند در تاورکرین ها استفاده میشود تا حداکثر میزان امنیت بار را دارا بوده و از تابیدن سیم بکسل و در نهایت بار در حین حرکت جلوگیری به عمل آید. موارد صنعتی یاد شده تنها برخی از استفاده های انبوه این قطعه صنعتی میباشد، چرا که خرید سیم بکسل در صنایع خودرو سازی در سایز های پایینتر، در خدمات شستشوی نمای ساختمان ها ( سیم بکسل کلایمر) و همچنین در سالنهای ورزشی بالاخص بدنسازی (سیم بکسل روکش دار) استفاده فراوان می شود.

فروشگاه سیم بکسل ارزان بازرگانی ایران وایر صنعت در زمینه واردات انواع طناب های فولادی در سایز های متنوع فعالیت می کند.

قیمت سیم بکسل که مطابق با سایز و متریال بکار رفته در آن در وهله اول و کشور و برند تولید کننده، نوع بافت و آبکاری و سرتیفیکت ها در وهله دوم تعیین میشود با توجه به اینکه خرید سیم بکسل جهت واردات معمولا بصورت ارزی صورت می گیرد می تواند متغیر باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید سیم بکسل ارزان با همکاران ما در بازرگانی ایران وایر صنعت تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟