ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

طول عمر سیم بکسل آسانسور چقدر است؟

طول عمر سیم بکسل آسانسور چقدر است؟

طول عمر سیم بکسل آسانسور

سیم بکسل یک قطعه ضروری از تجهیزات برای صنایع دریایی، گاز، نفت، کشتیرانی و غیره است. از سیم بکسل آسانسور اغلب برای بلند کردن یا کشیدن بارهای سنگین استفاده می شود و در عین حال انعطاف پذیری و تاثیر کم صدا را ارائه می دهد از این رو سرویس و نگهداری سیم بکسل جهت افزایش طول عمر سیم بکسل آسانسور الزامی است. یکی از روش های نگهداری از سیم بکسل، روغنکاری سیم بکسل است.

طول عمر سیم بکسل اسانسور با روغنکاری

راه های زیادی برای افزایش طول عمر طناب سیمی وجود دارد، از ذخیره سازی مناسب، تکنیک های حمل صحیح و استفاده از روان کننده با کیفیت بالا، مهم است که طناب های خود را در بهترین شرایط نگه دارید. در این پست وبلاگ، مزایای ایمنی روانکاری طناب های سیمی را بررسی خواهیم کرد.

۱. کاهش خرابی سیم بکسل

روان کننده سیم طناب می تواند احتمال خرابی طناب سیم را کاهش دهد. سیم طناب یک جزء حیاتی در بسیاری از کاربردهای صنعتی و ساختمانی است. برای محافظت از طول عمر آن و اطمینان از اینکه می تواند به طور ایمن و مؤثر به انجام کار ادامه دهد، باید به درستی روغن کاری شود. مقدار و کاربرد صحیح روان کننده از تماس رشته های فلزی با یکدیگر و فرسودگی یا آسیب رساندن به مواد عایق هسته طناب جلوگیری می کند.

روان کننده به روان نگه داشتن سیم بکسل کمک می کند و از سایش و پارگی غیر ضروری جلوگیری می کند. انواع مختلفی از روان کننده های طناب سیمی موجود است و برای انتخاب صحیح آن برای سبک خاص طناب خود، عوامل مختلفی قبل از انجام این کار در نظر گرفته می شود. سیم از رطوبت بیش از حد و خوردگی، که منجر به نقطه کلیدی بعدی ما می شود.

۲. کاهش خوردگی و سایش مکانیکی

روان کننده سیم بکسل خوردگی و سایش مکانیکی سیم طناب ها را کاهش می دهد. طناب های سیم وظیفه حمل بارهای بسیار سنگین و متفاوت را در حالی که در معرض عناصر طبیعی مانند ماسه، شن، آب و خاک قرار دارند، بر عهده دارند. این ذرات ریز رسوب یا رطوبت می توانند با افزودن اصطکاک بیشتر به نقاط پر تماس بین طناب و سیستم قرقره مربوطه، سیم کشی ظریف طناب را تشدید کنند. علاوه بر این، زباله های اضافی ایجاد شده در رشته های مارپیچی سیم، به مرور زمان منجر به خوردگی عمومی می شود.

دوام سیم بکسل شما زمانی افزایش می یابد که میزان باقی مانده خورنده ای را که در طول عمر سیم ایجاد می شود کاهش دهید. وقتی به طناب‌هایتان روغن کاری مناسب می‌زنید، از لانه‌کردن آب قلیایی، رطوبت، نمک و سایر مواد خارجی در سیم‌هایتان و شکستن آن‌ها از داخل به بیرون جلوگیری می‌کند. اگرچه طناب های سیمی قادر به ماندگاری برای همیشه نیستند، اما استقامت آن ها تا سال ها ادامه می یابد، زمانی که به خوبی از آنها مراقبت و روغن کاری شوند.

۳. کاهش اصطحکاک

مانند هر قطعه دیگری از تجهیزات سنگین، طناب های سیمی در طول زمان ساییدگی و پارگی عمومی را انباشته می کنند. هنگامی که کابل ها به طور مکرر در طول زمان پیچ خورده، منقبض و خم می شوند، استرس این حرکات مکرر را جذب می کنند. اگر سیم بدون روغن کاری مناسب برود، این نقاط فشار اصطکاک بالا خیلی سریعتر از بقیه هسته فرسوده می شوند. وقتی روی سیم خود روغن کاری با کیفیت بالا اعمال می کنید، طول عمر این رشته های فرسوده را افزایش می دهید.

با این حال، مهم است که مقدار و نوع مناسب روان کننده را به طناب های سیم خود بمالید. بهترین راه برای دستیابی به نتایج بهینه هنگام استفاده از روان کننده، استفاده از روان کننده سیم طناب است. یک ابزار روان کننده موثر از نشت چربی از طناب و در نتیجه آلودگی محیط اطراف جلوگیری می کند. همچنین باعث صرفه جویی در زمان تلف شده در تلاش برای انجام این فرآیند کاربردی پیچیده با دست می شود و باعث صرفه جویی در هزینه گریس هدر رفته از خطای کاربر می شود.

برای سفارش و خرید سیم بکسل آسانسوری با بازرگانی ایران وایر صنعت تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟