ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

چرا باید تیفور دستی را از بازرگانی ایران وایر صنعت تهیه کنیم؟

چرا باید تیفور دستی را از بازرگانی ایران وایر صنعت تهیه کنیم؟

بالابر وینچی یا تیفور

تیفور دستی یکی از تجهیزات صنعتی است که با همراهی طناب، تسمه یا زنجیر به طول‌های مختلف، برای جابه‌جایی اجسام در جهت عمودی به بالا و پایین، کشیدن اشیا در یک راستای خاص و همچنین کمک در بسته‌بندی‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس از نصب تیفور و اتصال بار مورد نظر به قلاب حرفه‌ای این تجهیز، شما با حرکت دستگیره پولیفت می‌توانید بار را به جهت مورد نظر بکشید.

ساختار تیفور به گونه‌ای است که در مواردی که در صنایع امکان استفاده از پولیفت وجود ندارد، می‌توان از تیفور استفاده کرد. یکی از ویژگی‌های مهم تیفور، بادی کشش بار توسط تجهیز در تمام زوایا است. همچنین، با توجه به سادگی در طراحی و تعداد کم قطعات، این تجهیز امکان نگهداری آسان را برای کاربر فراهم می‌کند.

مشخصات فنی تیفور دستی

تیفور دستی به عنوان محصولی خاص استفاده می‌شود. ازتیفور در ساختمان سازی، پل سازی، صنایع ریلی و جاده ای، آتش نشانی و امداد و نجات، صنایع برقی و مخابرات، صنایع دریایی و کشتی سازی، جنگلداری و بسیاری مشاغل و صنایع دیگر که با تجهیزات سنگین سر و کار دارند از تیفور برای انتقال این تجهیزات استفاده می کنند.

ظرفیت باربری: تیفور دستی دارای ظرفیت باربری مشخصی است که بیانگر حداکثر وزنی است که می‌تواند بلند کند. این ظرفیت بستگی به نوع و مدل تیفور دستی دارد و معمولاً در واحد کیلوگرم مشخص می‌شود.
قابلیت بلندکردن: این پارامتر نشان می‌دهد که تیفور دستی تا چه ارتفاعی قادر به بلند کردن بار است. این ارتفاع نیز بستگی به نوع و مدل تیفور دستی دارد و می‌تواند به واحد متر یا سانتیمتر بیان شود.
ابعاد: ابعاد تیفور دستی نیز بستگی به مدل و توانایی آن دارد. این ابعاد می‌تواند به صورت طول، عرض و ارتفاع به واحد متر یا سانتیمتر بیان شود.
نوع نیروی مورد استفاده: تیفور دستی می‌تواند از نوع هیدرولیک، الکتریکی یا مکانیکی باشد. هر یک از این نوع‌ها مزایا و محدودیت‌های خود را دارند.
وزن خود تیفور: وزن خود تیفور نیز یکی از مشخصات فنی است که می‌تواند در تعیین قابلیت‌ها و قابلیت حمل و نقل آن تأثیرگذار باشد.

موارد فوق تنها برخی از مشخصات فنی تیفور دستی است و ممکن است در هر مدل و نوعی از تیفورها مشخصات دیگری نیز وجود داشته باشد.

مزایای تیفور دستی

1.      سادگی و آسانی در عملکرد و جابه جایی بار

2.      انجام باربرداری در ارتفاع های مختلف و کشیدن بار در مسافت های مختلف

3.      انجام کار در سه بعد عمودی ، افقی و زاویه دار

4.      عملکرد دقیق

5.      انجام عملیات در تمام جهات کاری

6.       داشتن سیم بکسل با طول زیاد برای انجام کار

7.      کار در شرایط سخت و با کمترین تعمیر و نگهداری

قیمت تیفور دستی

قیمت تیفور دستیبر اساس تناژ مصرفی دارد. در کنار تناژ مصرفی دیگر عاملی که درقیمت تیفور دستیتاثیر دارد. برای خرید تیفور دستی و استعلام قیمت این محصول پر مصرف می‌توانید با کارشناسان ما در بازرگانی ایران وایر صنعت از طریق شماره های 02166345188 – 02166345120 در تماس باشید.

شرکت ایران وایر صنعت

شرکت ایران وایر صنعت، به عنوان یکی از پیشروان در زمینه ارائه تیفور و ادوات لیفتینگ، با سابقه‌ای برتر و تجربه‌ای قوی در این صنعت فعالیت می‌کند. ما با افتخار به مشتریان خود ارائه می‌دهیم:

۱. تیفورهای با کیفیت بالا: شرکت ایران وایر صنعت تیفورهایی با کیفیت بالا و استانداردهای بین‌المللی را ارائه می‌دهد. تیفورهای ما به طور دقیق و قابل اعتماد عمل می‌کنند و امکانات بالایی در جابه‌جایی بار را فراهم می‌کنند.

۲. ادوات لیفتینگ متنوع: علاوه بر تیفورها، شرکت ما ادوات لیفتینگ متنوعی را نیز ارائه می‌دهد. از جمله قلاب‌های حرفه‌ای، طناب‌ها، تسمه‌ها و زنجیرها، ما بهترین و مطمئن‌ترین ادوات لیفتینگ را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

۳. خدمات فنی و پشتیبانی: شرکت ایران وایر صنعت در کنار ارائه تجهیزات، خدمات فنی و پشتیبانی قوی را نیز فراهم می‌کند. تیم متخصص و کارآزموده ما آماده است تا در هر مرحله از نصب، تعمیر و نگهداری تجهیزات به شما کمک کند و راه‌حل‌هایی سریع و موثر را ارائه دهد.

۴. رضایت مشتریان: مشتریان ما برای محصولات و خدمات ما اعتماد دارند. ما همواره بر رضایت مشتریانمان تمرکز داریم و سعی می‌کنیم نیازها و انتظارات آن‌ها را برآورده کنیم.

اگر شما نیز به دنبال تیفورها و ادوات لیفتینگ با کیفیت و قابل اعتماد هستید، با شرکت ایران وایر صنعت تماس بگیرید. ما آماده همکاری با شما هستیم و بهترین راهکارها را برای نیازهای شما ارائه خواهیم داد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟