ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

انواع تیفور را بشناسید!

انواع تیفور را بشناسید!

تیفور دستی زنجیری

تیفور نوعی دستگاه بالابر وینچی می باشد؛ که عملکرد آن به وسیله استفاده از نیروی کششی انجام می پذیرد و می تواند عمل بالا بردن و جابجایی اجسام را به راحتی انجام دهد. خوب است بدانید که عملکرد این بالابر از طریق دو جفت فک کنترل می گردد و بالابر همانند یک اهرم نقش خود را انجام می دهد. این ابزار قادر است هر اندازه باری را جابجا کند و ظرفیت بار خود را توسط قرقره های شیارداری که دارد افزایش می دهد. از ویژگی های این دستگاه می توان به این موضوع اشاره کرد که برای طول سیم یا کابل بالابر هیچ محدودیتی وجود ندارد.

انواع تیفور

انواع تیفور عبارتند از:

  • تیفور دستی

تیفور دستی با نیروی دست کار می کند. این ابزار کاربرد بسیاری دارد و درواقع ابزاری همه کاره و چند منظوره است. این دستگاه سبک و قابل حمل می باشد و همچنین در همه جهات افقی، عمودی و تمام زوایای مختلف قابل نصب و استفاده است.

نحوه استفاده از تیفور دستی کار راحتی است و برای کنترل کردن آن تنها به نیروی یک شخص نیاز است و همچنین اهرم این نوع تیفور اهرم کنترل تلسکوپی استاندارد است. دقت این دستگاه بسیار بالا است و برای تعیین موقعیت بارها با دقت میلی متری انجام می شود. ویژگی و قابلیت دیگر تیفور دستی این است که دارای سیستم خلاص کننده ایمن است و ظرفیت باری که می تواند جابه جا کند بین 800 کیلوگرم تا 3200 گرم است.

  • تیفور برقی

تیفور برقی توسط نیروی برق کار می کند و توسط شرکت هایی از جمله شرکت ترکتل تولید می گردد. این دستگاه به صورت مکانیکی و با کمک یک سیلندر هیدرولیک عمل می کند. تیفور برقی به دلیل اینکه توسط نیروی برق کار می کند، هنگام جابه جایی بارهای سنگین و یا جابه جایی بار در مسافت های طولانی کار را برای انسان بسیار آسان کرده و نیازی به نیروی آن نیست. درواقع هنگام خرید تیفور برقی مجموعه ای که شامل یک پاورپک هیدرولیک، یک مجموعه شلنگ با اتصال سریع و یک بالابر تیفور با قاب و سیلندر نیز به خریدار ارائه می گردد.

این نوع تیفور سیستم یک طرفه ای دارد که برخی از مدل های آن برای بارهایی با وزن ۱۶۰۰ کیلوگرم و بعضی دیگر برای بارهای ۳۲۰۰ کیلوگرمی مناسب هستند. تیفور برقی را می توان به یک سیستم چهار جهته تبدیل کرد و به وسیله این تبدیل می توان ظرفیت بار آن را به چهار برابر بیشتر از ظریفت دستگاه افزایش داد. تیفور برقی دارای فک های گیره دار و کم سایش است؛ که وجود این فک ها باعث شده تا در کاربری های طولانی مدت دستگاه، طول عمر سیم بکسل افزایش یابد.

از ویژگی های دیگر این دستگاه می توان به وجود سیستم خلاص کن ایمن و تعیین موقعیت بار با دقت میلی متری اشاره کرد. برای نحوه استفاده از تیفور برقی و نصب آن نیازی عمل خاصی نیست و به راحتی می توان آن را نصب نموده و از آن استفاده کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟