ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

انواع پولیفت و موارد استفاده آن ها

انواع پولیفت و موارد استفاده آن ها

انواع پولیفت و موارد استفاده آن

پولیفت در واقع جرثقیل دستی و ابزاری مکانیکی می باشد که از آن به منظور بلند نمودن اجسام و تجهیزات سنگین در صنعت استفاده می کنند.

پولیفت دارای یک اهرم است که به یک جعبه قرقره وصل شده؛ این جعبه قرقره یک سیستم چرخ دهنده دارد و زنجیر از درون آن می‌ گذرد. این زنجیر شکل حلقه‌ای را تشکیل می‌دهد که می‌توان آن را به‌ صورت دستی و به راحتی کشید.

جنس بدنه پولیفت از فولاد با کیفیت مرغوب ساخته شده، مقاوم بالایی دارد و همچنین ار ایمنی بالایی برخوردار است. پولیفت متشکل از چند قرقره بزرگ و کوچک می باشد؛ به شکلی که یک قرقره بزرگ و یک قرقره کوچک بر روی محور قرار گرفته اند و یک قرقره متحرک نیز بار را نگه می‌دارد. پولیفت قادر است حداکثر 100 تن وزن را تحمل کند، در نتیجه برای جابجایی بارهای کوچک گزینه مناسبی است.

انواع پولیفت را بهتر بشناسید!

انواع این محصول به شرح زیر است:

پولیفت زنجیری

در پولیفت زنجیری از حرکت چرخشی اهرم به منظور جابجا کردن اجسام سنگین به‌ شکل افقی استفاده می‌ گردد. مد نظر داشته باشید که برای کار با این ابزار به برق نیازی ندارید و در نتیجه این ابزار برای استفاده در مکان‌های دورافتاده یا جاهایی که دسترسی محدود به برق وجود دارد، انتخاب خوبی است.

پولیفت زنجیری برای جابجا کردن اجسام و بارها در فضاهای محدود مانند گاراژ خودرو بسیار مناسب است؛ علاوه بر آن در فضاهایی مانند کارخانجات، آزمایشگاه‌ ها و نیروگاه‌ ها بسیار مفید است.

خوب است بدانید که پولیفت زنجیری به عنوان راه حل اقتصادی و مقرون به صرفه برای جابه‌جایی بارهای سنگین مطرح می باشد. نیاز به نیروی کار زیاد ندارد و تنها یک نیرو می‌تواند آن را به‌ آسانی هدایت کند. این محصولات دارای تنوع بالایی هستند و کاربردهای متنوعی دارند.

پولیفت سیم بکسلی

پولیفت سیم بکسلی به عنوان ابزاری قدرتمند مطرح است که از آن به طور گسترده برای مصارف مختلف صنعتی استفاده می شود. از این ابزار به منظور جابه‌جایی اجسام به‌ شکل افقی و عمودی در شرایط سخت استفاده می شود. این ابزار همه کاره از قابلیت حمل آسان بهره مند است.

علاوه بر آن، نصب این ابزار ساده و  آسان است. همچنین دارای مقاومت بسیار بالایی در مقابل ساییدگی است و از طول عمر بالایی برخوردار است. جنس آن از فولاد گالوانیزه یا فولاد ضد زنگ است.

پولیفت ویتال

پولیفت‌های برند ویتال ساخت کشور ژاپن هستند و از آنها برای کارهای سنگین استفاده می شود. این محصولان بسیار باکیفیت، محکم و مقاوم هستند و در ساخت آنها از فولاد مرغوب استفاده شده است. کاربرد این ابزار در بلندکردن و کشیدن اجسام است. موارد استفاده آنها گسترده است و در صنایع کشتی‌ سازی، صنایع معدن، جنگلداری، انتقال نیرو، ساخت‌ و ساز، تجهیزات انرژی بادی و …مورد استفاده قرار می گیرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟