ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

با پولیفت زنجیری و کاربرد آن بیشتر آشنا شوید!

با پولیفت زنجیری و کاربرد آن بیشتر آشنا شوید!

با پولیفت زنجیری و کاربرد آن بیشتر آشنا شوید!

پولیفت زنجیری به مکانیزمی گفته می شود که برای بلند کردن و کاهش بارهای سنگین با استفاده از زنجیر مورد استفاده قرار می گیرد. خوب است بدانید که پولیفت به عنوان بالابر زنجیر دستی نیز شناخته می‌شود.

این محصول دارای دو چرخ است که زنجیر به دور آنها پیچیده شده است. هنگامی که زنجیر کشیده می‌شود،  به دور چرخ ها می‌چرخد و شروع به بلند کردن وسیله ای می‌کند که از طریق قلاب به سیم یا زنجیر متصل شده است.

همچنین می‌تواند به بالابرها یا کیسه های زنجیری متصل شود تا بار به طور مساوی بلند شود. حال ممکن است این سواال به ذهن شما خطور کند که نحوه کار آن به چه صورتی است؟ چه کاربردی دارد و چرا بهتر است از آن استفاده کنیم؟

پولیفت زنجیری چگونه کار می‌کنند؟

در واقع یک این محصول شامل یک زنجیر بلند کننده، یک زنجیر دستی و یک قلاب چنگ زدن است.

بیشتر این محصولات با استفاده از برق کار می‌کنند، اما از پولیفت های زنجیری دستی نیز می‌توان استفاده کرد.

توجه داشته باشید که در ابتدای کار، پولیفت باید از طریق قلاب چنگ زدن به بار متصل شود.

هنگامی که زنجیر دستی کشیده می‌شود،  زنجیر آن را محکم می‌کند و حلقه ای را در داخل مکانیسم ایجاد می‌کند و باعث ایجاد کشش می‌شود که بار را از زمین بلند می‌کند.

پولیفت زنجیری برای چه کاری استفاده می‌شود؟

کاربرد پولیفت زنجیری مهمترین چیزی است که باید بدانید تا از این محصولات استفاده کنید. پولیفت ها به دلیل قابلیت بالا بردن معمولا در گاراژها استفاده می‌شوند که در آنها برای حذف آسان موتورها از اتومبیل استفاده می‌شود.

از آنجا که این محصولات را می‌توان توسط یک نفر اداره نمود،  پولیفت ها روشی فوق‌العاده کارآمد برای تکمیل مشاغل هستند که ممکن است بیش از دو کارگر برای انجام آن کار کرده باشند.

پولیفت زنجیری همچنین در ساختمان‌هایی که می‌توانند بارها را از سطوح بالاتر حمل کنند،  در کارخانه های خط مونتاژ برای بلند کردن وسایل به کمربند و گاهی برای وینچ کردن خودروها از زمین استفاده می‌کنند.

این محصولات از ظرفیت های مختلفی برخوردار هستند که آنها را برای عملیات های گسترده و وسیع راحت می‌کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟