ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

موارد استفاده جرثقیل برقی تک فاز در چیست؟

موارد استفاده جرثقیل برقی تک فاز در چیست؟

موارد استفاده جرثقیل برقی تک فاز در چیست؟

جرثقیل برقی تک فاز (بالابر) یکی از انواع ابزارهای ادوات لیفتینگ است که از آن برای بلند کردن و حمل مواد استفاده می شود. اگرچه اکثر برنامه های کاربردی صنعتی دارای سه فاز هستند، ولی در بعضی اوقات قدرت تک فازها تنها قابلیت دسترسی دارد و می توان از آنها استفاده کرد.

موارد استفاده جرثقیل برقی تک فاز در چیست؟

همان طور که می دانید به منظور جابجایی مواد در راستای عمودی از انواع جرثقیل های برقی و دستی استفاده می شود، ولی بیشتر این جرثقیل ها از نظر ظاهری و نوع مصرف انرژی برای مصارف صنعتی کوچک مناسب نمی باشند. در نتیجه جرثقیل برقی تک فاز، یکی از محصولاتی است که برای استفاده در این صنایع  بسیار مناسب است.

در جرثقیل های برقی تک فاز (بالابر) می توان با استفاده از برق شهری ۲۲۰ ولت تا۱۰۰۰ کیلوگرم بار برداری نمود. طول سیم بکسل در این نوع می تواند از ۱۸ تا۳۰متر متغیر باشد. مد نظر داشته باشید که وزن جرثقیل های برقی تک فاز می تواند از حداقل ۲۴ تا حداکثر ۳۳ کیلوگرم ، با سرعت بین ۵ الی۱۰ متر در دقیقه باشد. ضمن این که قطر و طول کابل در این نوع جرثقیل نیز میتواند به ترتیب از ۴٫۷میلی متر تا ۱۲ متر طول باشد.
خوب است بدانید که این ابزارها بایستی از یک منبع برق مستقل استفاده نمایند، زیرا بالابر تک فاز به یک جریان بزرگ نیاز دارد زیرا اگر به طور مستقل اجرا نشود، همیشه نمی توان آن را احیا نمود. یکی دیگر از موارد استفاده و کاربردهای این محصولات در آسانسور های منازل و ادارات است.

یکی دیگر از موارد استفاده این محصولات در جابجا کردن تجهیزات ساختمانی است. روش کار بدین صورت است که آن را بر روی پایه ای مناسب نصب می کنند تا از این طریق مواد مورد نظر را تا حداکثر ظرفیت در راستای عمودی جابجا نمایند.

مزایای استفاده از جرثقیل برقی تک فاز

سبک و قابل حمل: حجم و وزن کم محصول، قابلیت حمل آسان محصول را برای کاربر فراهم کرده که از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می باشد.

حجم کم و ابعاد کوچک: یکی از ویژگی های خاص این محصول حجم کم و ظاهر متفاوت و شکیل آن نسبت به جرثقیل های صنعتی موجود است. این محصول به سادگی در اغلب مکان هایی که دسترسی به آن ها دشوار است نصب می گردد.

کارایی بالا: این محصول با این که در سایز کوچک طراحی و ساخته شده، کارایی بالایی دارد.
مصارف خانگی و صنعتی: این جرثقیل در اغلب مکان های کوچک که قابلیت نصب هر گونه جرثقیلی وجود ندارد، به سادگی نصب می شود.

قابل استفاده به صورت یک لایه و دو لایه: از این نوع جرثقیل می توان در دو حالت یک لایه (یک لایه سیم بکسل) و دولایه (دو لایه سیم بکسل) استفاده نمود.
ضریب اطمینان بالا
برخورداری از استاندارد های اروپایی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟