ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

چرا باید نسبت به خرید سیم بکسل در صنایع مصرفی اقدام کرد؟

چرا باید نسبت به خرید سیم بکسل در صنایع مصرفی اقدام کرد؟

خرید سیم بکسل در صنایع مصرفی

خرید سیم بکسل در صنایع مصرفی یکی از مواردی است که قصد داریم در این مطلب به توضیح در خصوص آن بپردازیم. توجه داشته باشید که سیم بکسل ها بر اساس متریالی که در تولید آنها بکار رفته و متناسب با ساختار و بافتی که دارا هستند، مشخصات مکانیکی و شیمیایی متفاوتی دارند. این عوامل سبب شده که از آن ها برای مصرف در صنایع مختلف استفاده شود.

خوب است بدانید که در بعضی از صنایع نیاز است تا از سیم بکسل با مقاومت کششی بالاتر استفاده شود که متناسب با آن سیم بکسل فولادی با تنسایل بالا به کار می رود، در دیگر صنایع به سیم بکسل هایی که از انعطاف پذیری بالا و مقاومت سایشی خوب، مقاومت حرارتی، مقاومت در مقابل زنگ زدگی زیاد، مقاومت در برابر گردش و باز شدن در ارتفاعات بالا، روکش دار و محفوظ ار تماس مستقیم با بیرون، سبک و با قابلیت عدم جذب آب و روغن بصورت متغرق و … نیاز است. در نتیجه از انواع سیم بکسل های متفاوت در صنایع مختلف استفاده می شود.

انواع سیم بکسل را بشناسید.

برای خرید انواع سیم بکسل باید نهایت دقت را به کار ببرید و با توجه به نیازی که دارید نسبت به خرید انها اقدام کنید. انواع سیم بکسل عبارتند از:

سیم بکسل آسانسوری

یکی از صنایعی که از آن به وفور از سیم بکسل استفاده می شود، صنایع آسانسور سازی است. در سیم بکسل آسانسوری از دو گونه و دو بافت مختلف سیم بکسل با مغزی کنفی و مغزی فولادی استفاده می شود. جنس سیم بکسل آسانسوری از فولاد گالوانیزه است و به منظور حفظ وزن و تعادل کابین مورد استفاده قرار می گیرد.

سیم بکسل تاور کرین

این دسته از سیم بکسل ها به نام نتاب شناخته شده هستند و حتی بصورت تک رشته نیز در ارتفاعات برای حمل بار دارای امنیت لازم هستند. زیرا بافت آنها به صورتی است که در برابر گردش به هر جهتی مقابله می کنند. سیم بکسل تاور کرین دارای ساختار 19X7 است و از تعداد بالایی مفتول و استرند تشکیل شده است. بازرگانی ایران وایر در زمینه عرضه سایز های مختلف انواع سیم بکسل نتاب در ایران مشغول فعالیت است.

برای سفارش و خرید سیم بکسل با بازرگانی ایران وایر صنعت تماس بگیرید.

سیم بکسل حفاری و جرثقیل

با این وجود که دو صنعت حفاری و جرثقیل و لیفتینگ با یکدیگر تفاوت دارند اما از آنجا که بافت و متریال و مغزی سیم بکسل بکار رفته در هر دو صنعت در اغلب موارد یکسان است آنها را در یک دسته قرار دادیم. سیم بکسل حفاری و جرثقیل معمولا با ساختار 6X19 ساخته می شوند و از نوع بافت SEALE , STANDARD در دسترس هستند. نوع مغزی سیم بکسل حفاری و جرثقیل هم می تواند فولادی و هم کنفی باشد.

سیم بکسل صنایع دریایی

بیشتر از آنکه به دنبال دسته بندی صنایع خاصی باشیم در این دسته به متریال بکار رفته در تولید سیم بکسل پرداخته ایم . منظور اصلی سیم بکسل نتاب می باشد که به سبب مقاومت بالا در برابر خوردگی در صنایع دریایی به وفور استفاده میشود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟