ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

خرید جرثقیل سقفی از بازرگانی ایران وایر صنعت

خرید جرثقیل سقفی از بازرگانی ایران وایر صنعت

خرید جرثقیل سقفی

خرید جرثقیل سقفی به عنوان یکی از پرکاربردترین دستگاه‌ها برای جابجایی اجسام در صنعت امروز می‌باشد.
جرثقیل سقفی ها مدل‌های مختلفی با ساختار و لوازم متفاوتی دارند، یکی از اصلی‌ترین و پرمصرف‌ترین جرثقیل سقفی ها ، جرثقیل سقفی برقی زنجیری می‌باشد. که در ظرفیت‌های ۲۵۰کیلوگرم الی ۵۰تن موجود می‌باشد.

در حال حاضر جرثقیل در مقیاس بالایی تولید می شود و کاربردهای متنوعی نیز دارد. که میتوان به جرثقیل خودرویی، جرثقیل برجی و جرثقیل برقی اشاره نمود که نقطه مشترک همه آن ها استفاده از انرژی برقی و مکانیکی و قلاب و کابل حمل است.
خوب است بدانید که جرثقیل های برقی در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که عبارتند از: جرثقیل سقفی تک پل و دو پل، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل ستونی، جرثقیل دیواری و غیره. همه این محصولات شامل سازه فلزی و تجهیزات بالابری و پیشروی در سطح هستند.

توجه داشته باشید که انواع جرثقیل های سقفی ایران وایر صنعت با توجه به مواردی مانند هزینه، عملکرد، فضای کاری، میزان حجم، وزن بار و میزان جابجایی بار طبقه بندی و به فروش می رسند. خرید جرثقیل سقفی از شرکت ایران وایر سبب می شود تا با اطمینان خاطر محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید و از این نظر مطمئن باشید.

بازرگانی ایران وایر یکی از اصلی‌ترین واردکنندگان جرثقیل سقفی در ایران می‌باشد که توانسته است با داشتن اطلاعات از مصرف‌کنندگان و کارشناسان فنی خود یکی از بهترین این محصولات را طبق قویترین استاندارد بین المللی وارد کشور عزیزمان کند و درخدمت شما صنعت گران و مصرف‌کنندگان عزیز قراردهد.

انواع جرثقیل سقفی کدامند؟

جرثقیل سقفی متشکل از انواع تک پل و دو پل، دو پل با کالسکه گردان، جرثقیل رونشین و جرثقیل آویز است. توجه داشته باشید که انواع جرثقیل های دروازه ای و نیم دروازه ای و مونوریل و جرثقیل بازویی هم در اصل طراحی های خاص خانواده جرثقیل سقفی برای محیط و شرایط کاری ویژه می باشد.
خرید جرثقیل سقفی از بازرگانی ایران وایر بصورت ۲کاره (بالا-پایین) و ۴کاره (بالا-پایین_چپ-راست) در ظرفیت های ۵۰۰ کیلوگرم الی ۱۰تن موجود می‌باشد. جرثقیل سقفی ها دارای ۶متر ارتفاع زنجیر بصورت فابریک می‌باشند که یکی از خصوصیات اصلی آنها قابلیت اضافه شدن مقدار زنجیر آنها برای ارتفاع بالابری آنها می‌باشد که می‌تواند به کاربر کمک کند تا بتواند در هر کجا پروژهش را به اتمام برساند.

جرثقیل سقفی هایی که در بازرگانی ایران وایر موجود می‌باشد یکی از جدیدترین و کامل ترین جرثقیل سقفی ها می‌باشد که طراحی آن از برند معروف کیتو ژاپن و قطعات آن (گيربكس ژاپن، کانتکتر برق اشنایدر فرانسه،ریموت تایوان) می‌باشد که این قطعات در کنار هم توانسته یکی از کامل ترین و بهترین جرثقیل سقفی ها را تشکیل دهد.

به همین دلیل بازرگانی ایران وایر برای جرثقیل سقفی های خود یکسال وارانتی تعویض و ۵ سال گارانتی قطعات و خدمات در نظر گرفته است تا با این اطمینان به شما مصرف‌کننده محترم بگوید که شما با خرید جرثقیل سقفی از ایران وایر صنعت میتوانید با خیال راحت استفاده کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟