ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

برای خرید سیم بکسل چه کنیم؟

برای خرید سیم بکسل چه کنیم؟

عوامل موثر از قیمت سیم بکسل

خرید سیم بکسل به عنوان یکی از پرکاربردترین و پرمصرف‌ترین لوازم صنعتی در دنیای امروز مطرح است.
سیم بکسل ها به دلیل تشکیل از جنس مفتول فولادی از مقاومت و انعطاف بالایی برخوردار می‌باشند. کاربرد سیم بکسل در صنعت بسیار فراوان است. از سیم بکسل می‌توان برای بلند کردن کالا، کشیدن اجسام، مهار کالا استفاده کرد. سیم بکسل در بافت و سایزهای مختلفی تولید می‌شود که هرکدام از بافت ها یعنی نوعی تشکیل آنها می‌باشد که کاربرد و مصرف آنها را برای کارهای متفاوت مشخص می‌کند. یکی از پرمصرف‌ترین بافت‌ها و ساختار آنها سیم بکسل های فولادی می‌باشند که به دلیل فولادی بودن از انعطاف و استحکام بالایی برخوردار می‌باشد. خرید سیم بکسل برای صنایع بسیار ضروری است زیرا هرکدام از این محصولات دارای بافت و ساختار متفاوت هستند. ولی هرکدام درون خود از ساختار متفاوت تری هم تشکیل شده اند.
از سیم بکسل می‌توان برای جرثقیل های صنعتی، تاورکرین ها، دکل ها، ماشین آلات، کشتی، و… استفاده کرد که هرکدام بنا به ساختار و بافت آنها کاربرد متفاوت دارند. بطور مثال برای تاورکرین بهترین سیم بکسل از نوع نتاب و بافت(۱۹۷_۳۵۷) می‌باشد.
اگر چه خرید سیم بکسل با توجه به نیاز مصرف کننده ها انجام می شود و در نتیجه قیمت سیم بکسل نیز متفاوت است. از این محصول عمدتا در قرقره های چوبی و فلزی در سایزهای کمتر از یک میلیمتر تولید می‌شود و تا سایز ۱۵۰سانتی در متراژهای ۱۰۰۰متری که امکان متراژ کمتر و بیشتر بنا به سفارش خریدار را هم دارد.

برای خرید سیم بکسل چه باید کرد؟

خرید سیم بکسل در دو نوع مفتول گالوانیزه و غیر گالوانیزه امکان پذیر است. مصرف اصلی و بیشتر سیم بکسل گالوانیزه در منطقه و محیط هایی می‌باشد که مرطوب است و برای جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی و طولانی تر شدن عمر سیم بکسل آبکاری گالوانیزه داده می‌شود تا در این محیط ها کاربرد بیشتری داشته باشد. کشورهای مختلفی در سراسر جهان وجود دارند که این صنعت را دارا می‌باشند و هر کدام از تولید کنندگان سیم بکسل به صورت تخصصی برای استفاده و مصرف خاصی سیم بکسل را تولید می‌کنند.
بطور مثال تولیدکنندگان بزرگی در کشورهای آلمان، آمریکا، اسپانیا، اتریش، کره جنوبی، ژاپن، چین، هند و … در تولید سیم بکسل بسیار قوی می‌باشند که هر کدام بصورت تخصصی روی یک بافت تمرکز تولید دارند و بازرگانی ایران وایر واردکننده از کشورهای آلمان، کره جنوبی، اسپانیا و چین می‌باشد و تمامی سیم بکسل های برندهای اصلی را با ارائه سرتیفکیت به شما مشتریان عزیز در همان زمان خرید و پس از صدور فاکتور تحویل می‌دهد تا شما با خیالی راحت بتوانید خرید کنید.

ثبت سفارش خرید سیم بکسل

شما عزیزان می توانید تنها با یک تماس نسبت به ثبت سفارش خرید سیم بکسل ایران وایر اقدام نمایید و اطمینان داشته باشید که محصول دلخواه شما در اسرع وقت و با کیفیت بالا در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای خرید سیم بکسل و اطلاع از قیمت سیم بکسل تنها کافی است با شماره 02166345188 – 02166345120 تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟