ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

ساختار سیم بکسل آسانسوری از چیست؟

ساختار سیم بکسل آسانسوری از چیست؟

سیم بکسل آسانسوری

در مقاله قبل توضیحاتی در خصوص سیم بکسل آسانسوری و فاکتورهای موثر در انتخاب آن به شما عزیزان داده شد. در این مطلب قصد داریم در خصوص ساختار این سیم ها به بحث و بررسی بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

خوب است بدانید که سیم بکسل آسانسوری به عنوان یکی از پر کاربردترین انواع این محصولات شناخته می شود که با برند های مختلف و از تولیدات کشور های گوناگون در ایران وارد می گردد.

این محصول به طور معمول سیم بکسلی 8 رشته است که با ساختار 8 X19S تولید شده منظور این است که از 8 رشته استرند که در هر استرند 19 مفتول با بافت از نوع سیل که قطر های مفتول های آنها برابر نیستند، ساخته می شود. مغزی آن از سایز 8 میلیمتر تولید  و در سایز های 9، 10، 11 و 12 میلی متر نیز مورد استفاده قرار می گیرد که هم می تواند از جنس الیافی کنفی بیا از جنس فولاد باشد.

برندهای مطرح سیم بکسل آسانسوری

این محصولات توسط تولیدکننده های مختلفی در سراسر دنیا تولید می شوند. در کشور ما ایران نیز تحت برندهای متنوع به بازار عرضه می شوند. مدنظر داشته باشید که سهم عمده بازار ایران را تولید کنندگان چینی به خود اختصاص داده اند.

با این حال بعضی از تولید کنندگان بزرگ مانند کیس وایر کره و شاید در راس آنها سیم بکسل گوستاولف آلمان به عنوان بهترین برند تولید کننده سیم بکسل آسانسوری در دنیا شناخته شده اند.

سیم بکسل گوستاولف آلمان بر از انعطاف پذیری بالا و مقاومت کششی بسیار مناسبی بهره مند است ضمن این که کیفیت و مواد اولیه مفتول ها در بالاترین رده قرار دارد که باعث شده طول عمر آن نیز بالا باشد. سیم بکسل آسانسوری گوستاولف آلمان در بیشتر موارد از طریق نوار سبز رنگ خطی بر روی استرند بیرونی شناخته می شود. اگرچه تنها راه شناخت محصول اصلی و طرح نیست زیرا در حال حاضر بیشتر کارخانجات چینی نیز به تقلید از این برند از نوار های رنگی و نوارهای پلاستیکی بین استرند ها استفاده می کنند.

سیم بکسل آسانسوری کیس وایر کره نیز بسیار با کیفیت است، جنس متریال به کار رفته در آن بسیار عالی است ضمن این که از طول عمر بالایی بهره مند می باشد. در بازار انواع این سیم بکسل از قبیل سیم بکسل های نتاب، حفاری و آسانسوری یافت می شود.

بازرگانی ایران وایر

توجه داشته باشید که در حال حاضر انواع این محصول با بهترین کیفیت از تولیدکنندگان معتبر توسط بازرگانی ایران وایر عرضه می گردد. شما عزیزان می توانید با خیال راحت از محصولات دیدن کنید و با کارشناسان ما در بخش فروش تماس گرفته و کالای مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟