ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

کاربرد سیم بکسل فولادی و موارد استفاده آن

کاربرد سیم بکسل فولادی و موارد استفاده آن

سیم بکسل یا همان طناب فولادی

سیم بکسل فولادی یکی از انواع سیم بکسل است که از کاربرد وسیعی در صنعت برخوردار است. این محصولات انواع مختلفی دارند و به عنوان کاربردی ترین ابزارآلات صنعتی در دنیا شناخته شده هستند. از سیم بکسل به طور کلی در صنعت آسانسورسازی، جرثقیل، پتروشیمی و دیگر صنایع حمل و نقل به وفور استفاده می گردد.

اجزای سیم بکسل را بشناسید

اجزای اصلی سیم بکسل شامل مغزی، لایه سیم و سیم است. مد نظر داشته باشید که جنس سیم هایی که در این محصول مورد استفاده قرار می گیرد، با توجه به موارد استفاده و وضعیت محیطی، از جنس استیل و فولاد می باشد.

بخش های اصلی و تشکیل دهنده سیم بکسل حفاری

قبل از هر چیز بهتر است سیم بکسل حفاری و اجزای آن را بشناسید. خوب است بدانید که این محصولات متشکل از سه بخش اصلی هستند که عبارت است از:

  • مفتول
    از تابیده شدن چندین مفتول به یکدیگر، استرند حاصل می شود. که جنس آن می تواند از موادی مانند آهن، برنز، فولاد، فولاد ضد زنگ و … انتخاب شود.
  • استرند
    این قسمت از سیم بکسل، به دور هسته یا بخشی به نام مغزی تابیده می گردد.
  • هسته یا مغزی
    این قسمت موظف به نگهداری رشته ها در زمانی است که فشار به بار وارد شده است. مغزی از جنس فولاد یا کنفی انتخاب می شود. مد نظر داشته باشید که جنس کنفی در مقایسه با فولاد از دوام کمتر و انعطاف بالاتری بهره مند است.

کاربرد سیم بکسل فولادی و موارد استفاده آن

سیم بکسل فولادی در انواع مختلف در بازار وجود دارد و با توجه به ساختار داخلی و انعطافی زیادی که دارد برای مصارف صنعتی و حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع اگر بخواهید مواد را به درستی جابجا کنید نیاز است تا از ابزار مناسب و حرفه ای استفاده نمایید. یکی از اساسی ترین ابزارهای جابجایی سیم بکسل می باشد.

عوامل موثر در انتخاب این محصول

۱٫ مقاومت و دوام در برابر سایش در صنایعی مانند آسانسور و بالابر
۲٫ مقاومت در برابر فرسودگی برای صنایع کشتی رانی و صنایع دریایی
۳٫ مقاومت در برابر فشار وارده در صنعت حمل و نقل
۴٫ مقاومت در برابر کشش برای موارد مصرفی مانند آسانسور، جرثقیل و…
۵٫ انعطاف بالا برای صنایعی مانند شست و شوی نما

خرید اینترنتی

توجه داشته باشید که در بازرگانی ایران وایر صنعت انواع مختلفی از سیم بکسل فولادی با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رسد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت این محصول با ما تماس گرفته تا همکاران ما راهنمایی های لازم را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهند. برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟