ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

فروش سیم بکسل روکش دار

فروش سیم بکسل روکش دار

فروش سیم بکسل روکش دار

فروش سیم بکسل روکش دار یکی از خدماتی است که توسط بازرگانی ایران وایر صنعت انجام می شود. جنس این محصولات از pvc و یا پلی وینیل کلراید می باشد. ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که چرا برای این محصولات از روکش استفاده می کنند؟ خوب است بدانید که بکارگیری روکش برای این نوع سیم بکسل، به منظور جلوگیری از تماس سیم بکسل با سایر سطوح مانند سطح بدن انسان انجام می پذیرد.

علاوه بر این روکش سبب مقاومت سیم بکسل در مقابل عواملی از قبیل رطوبت و ساییدگی می گردد. توجه داشته باشید که روکش پلی اتیلن نوعی روکش است که از ویژگی سفت بودن و ضد خش بهره مند است. موارد استفاده این محصول برای محیط هایی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید هستند، می باشد. همچنین روکش های از جنس PVC معمولا در برابر اشعه ماوراء بنفش، آتش و روغن مقاوم است.

نحوه اندازه گیری سیم بکسل روکش دار

سیم بکسل روکش دار به دو صورت اندازه گیری می شود:

1- بر اساس قطر مغزی فولادی سیم بکسل

2- بر اساس قطر بیرونی سیم بکسل پس از روکش دار شدن.

به عنوان مثال سیم بکسل دارای مغزی با قطر 1/5 میلی متر و قطر پوشش 1/5 میلی متر، سایز 3 است. حال ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که آیا رنگهایی که برای روکش استفاده می شوند نقش خاصی اعمال می کنند؟ در جواب این سوال خوب است بدانید که رنگ های استفاده شده در پوشش این سیم بکسل تفاوتی در مقاومت سایشی یا استحکام کششی این محصول ایجاد نمی کنند. این مدل سیم بکسل با روکش های رنگ مشکی، سفید و یا شیشه ای به عنوان پرکاربردترین ها شناخته شده هستند.

کاربرد و موارد مصرف این نوع سیم بکسل در مکان هایی از قبیل سالن های ورزشی و تناسب اندام به منظور اتصال سنگ های وزنه به قلاب و دسته ها می باشد. سایزهای مناسب این سیم بکسل سایزهای کمتر از 10 میلی متر هستند. از دیگر مصارف این محصول می توان به گلخانه ها و بست های چادر تریلی ها اشاره نمود.

فروش سیم بکسل روکش دار

مد نظر داشته باشید که مغزی این نوع سیم بکسل به طور معمول از نوع فولادی 7×7 میباشد. این ساختار فولادی به صورت آبکاری شده و گالوانیزه به عنوان مغزی در سیم بکسل فولادی کاربرد دارد.

این نوع سیم بکسل ضد زنگ نیست. از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است ضمن اینکه قیمت مناسبی نیز دارد. برای سفارش انواع سیم بکسل روکش دار می توانید با بازرگانی ایران وایر صنعت در تماس باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟