ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

قیمت سیم بکسل در بازرگانی ایران وایر صنعت

قیمت سیم بکسل در بازرگانی ایران وایر صنعت

بررسی انواع سیم بکسل

سیم بکسل، یکی از محصولات بازرگانی ایران وایر صنعت است که برای کاربردهای بسیار زیادی از آن استفاده می شود؛ به‌ همین‌ دلیل، این محصول در سایزهای متنوع تولید می‌شود. توجه داشته باشید که قیمت سیم بکسل باتوجه به قطر محصول و متراژ آن مشخص می‌ شود؛ در نتیجه، به منظور خرید سیم بکسل ابتدا باید سایز و متراژ مورد نیاز را تعیین نمایید تا برآورد قیمت انجام پذیر شود.

انواع سیم بکسل را بشناسید!

سیم بکسل‌ ها در انواع متنوع توسط کارخانه‌های مختلفی ساخته و به بازار عرضه می‌ شوند که هر کدام از آن ها با‌توجه به مصارف و کاربرد، ضخامت مفتول و متراژ، از قیمت مشخصی برخوردار هستند. در لیست زیر می توانید لیست قیمت انواع سیم بکسل را مشاهده نمایید:

قیمت سیم بکسل نمره 6 چقدر است؟

یکی از ظریف‌ترین سیم بکسل ها،، سیم بکسل نمره ۶  است که در بازار یافت می شود و کاربرد آن در دستگاه‌ های بدنسازی یا جرثقیل‌های صنعتی کوچک است. این سیم بکسل قادر است، بارهای سبک و نیمه سنگین را تحمل نماید؛ ولی برای موارد استفاده حساس مانند آسانسور مورد استفاده قرار نمی گیرد. خوب است بدانید که قیمت سیم بکسل نمره ۶ در مقایسه با دیگر انواع این محصول معقول تر و مناسب‌ تر می باشد.

قیمت سیم بکسل نمره 8 چقدر است؟

خوب است بدانید که سیم بکسل نمره ۸، به دو شکل روکش‌دار و بدون روکش به بازار عرضه می‌ شود؛ بودن روکش، باعث می شود تا احتمال اکسید شدن کاهش یابد و ظاهر زیباتری نیز برای سیم بکسل به وجود آورد. قیمت سیم بکسل ۸ برندهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد؛ ببنابراین مشتریان پیش از خرید باید مشخص نمایند که قصد خرید از کدام شرکت سازنده را دارند.

قیمت سیم بکسل 10 چقدر است؟

کاربرد سیم بکسل ۱۰، در نگهداری و مهار بارهای سنگین است و برای مصارفی مانند آسانسورهایی با ظرفیت متوسط و بالا مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل نوسان روزانه قیمت متریال، قیمت سیم بکسل ۱۰ هم در روزهای مختلف تفاوت دارد.

توجه داشته باشید که سیم بکسل، به عنوان پرمصرف‌ترین مدل‌های کابل فولادی محسوب می شود که از آن معمولا در آسانسور و جرثقیل استفاده می‌شود. خوب است بدانید که قیمت سیم بکسل، ارتباط مستقیمی با جنس آن، شرکت سازنده، و متراژ آن دارد، اما عوامل دیگری از جمله نرخ دلار، میزان عرضه و تقاضا کالا در بازار و دیگر هزینه تمام شده متریال برای کارخانه نیز به نسبت خودشان بر روی قیمت روز سیم بکسل، تآاثر می گذارند.

قیمت خرید سیم بکسل چقدر است؟

بازرگانی ایران وایر صنعت علاوه بر ارائه بروزترین جدول قیمت انواع سیم بکسل، محصولات شرکت های تولید کننده و برندهای مختلفی را ارائه می دهد و امکان ارسال آن‌ها به سراسر کشور امکان پذیر است. اعتبار و رضایت مشتریان بازرگانی ایران وایر نشان می‌دهد این بازرگانی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید سیم بکسل می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟