ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

آیا از قیمت سیم بکسل نتاب اطلاع دارید؟

آیا از قیمت سیم بکسل نتاب اطلاع دارید؟

سیم بکسل نتاب

قیمت سیم بکسل نتاب چقدر است؟ این محصول چه کاربردی دارد؟ چرا از این محصول در صنعت استفاده می شود؟ انواع آن کدام است؟ این ها سوالاتی هستند که ممکن است به ذهن شما خطور کند. شاید درباره این محصول اطلاعاتی نداشته باشید و بخواهید درباره آن بیشتر بدانید. در این مطلب ما قصد داریم شما را با قیمت سیم بکسل نتاب بیشتر آشنا کنیم.

مشخصات فنی سیم بکسل نتاب

سیم بکسل نتاب از تعداد استرند بالا برخوردار هستند و عموما به دو ساختار 19 استرندی و 35 استرندی که در هر استرند آن 7 رشته سیم تعبیه شده، تولید می گردند. مد نظر داشته باشید که مغزی آن ها در حقیقت سیم بکسل استیل است؛ ضمن این که به دلیل داشتن بافت ریز، از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند. نوع بافت سیم بکسل نتاب به شکلی است که به منظور گردش و باز شدن لایه های داخلی و خارجی بر خلاف جهت هم ساخته شده اند. بنابراین در مقابل باز شدن از مقاومت بالایی برخوردار هستند. در تاور کرین ها نیز سیم بکسل های نتاب به کار می روند؛ زیرا مقاومت آن ها در مقابل گردش از ایجاد گشتاور و اصطلاحا لنگر بار ممانعت به عمل می آورد. در اصطلاح به این محصولات، سیم بکسل پوست ماری نیز می گویند.

قیمت سیم بکسل نتاب چقدر است؟

بیشتر افرادی که به دنبال این محصول هستند، ابتدا قیمت سیم بکسل نتاب را از طریق اینترنت در می آورند و سپس از یک شرکت معتبر آن را خریداری می کنند.

خوب است بدانید که سیم بکسل نتاب با دو بافت و ساختار 7*19  و 7*35  شناخته می شود.  در خصوص قیمت این محصول نیز به دلیل ساختار تشکیل دهنده، انعطاف پذیری و قدرت بالای 7*35  همیشه قیمت آن بیشتر و گرانتر از بافت  مشابه خود یعنی 7*19 می باشد.

بیشتر مصارف بالابرهای ساختمانی و فروشگاهی سیم بکسل نتاب 7*19  می باشد که به علت قیمت پایین آن مورد توجه عموم قرار دارد.  معمولاً سایز 6 و8 و 10  سیم بکسل نتاب ارزان قیمت مصرف زیادی دارد. وینچ های تکفاز از این محصولات ارزان قیمت با کیفیت بالا استفاده می شود که سایز های 3 میلیمتر  تا 10 میلی متر مورد مصرف و استفاده می باشد. سیم بکسل نتاب در سایز ۳ میلیمتر تا ۵۲  میلیمتر موجود است.

توجه داشته باشید بازرگانی ایران وایر صنعت با سالها تلاش و تجربه در حال حاضر به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های فعال در زمینه ادوات لیفتینگ مشغول به فعالیت است. شما عزیزان می توانید برای سفارش انواع سیم بکسل با ما تماس بگیرید. محصولات ما با قیمت مناسب و کیفیت بالا در دسترس شما عزیزان قرار می گیرند.

برای اطلاع از قیمت سیم بکسل نتاب می توانید با همکاران ما در بازرگانی ایران وایر با شماره 02166345188 – 02166345120 تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟