ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

منظور از جرثقیل برقی دوکاره، چهار کاره و شش کاره چیست؟

منظور از جرثقیل برقی دوکاره، چهار کاره و شش کاره چیست؟

جرثقیل برقی 4 کاره 3 فاز

ممکن است با جرثقیل برقی دوکاره، چهار کاره و شش کاره آشنایی داشته باشید. شاید هم فقط نام آن را شنیده باشید و هیچ آشنایی در این خصوص نداشته باشید. خوب است بدانید که جرثقیل وسیله‌ای است که از آن برای جابجایی بار در جهات افقی و عمودی استفاده می کنند.

از گذشته تا به امروز استفاده از جرثقیل‌ها به صورت های مختلفی فراهم بوده است. رومیان و مصریان برای ساخت بناهای عظیم خود از جرثقیل‌های ابتدایی استفاده می‌کردند. این جرثقیل‌ها تنها قادر بودند نیروی خود را تنها بوسیله چهارپایان و یا انسان‌ها تامین کنند. در حال حاضر از جرثقیل برقی در کارخانه ها و مصارف مختلف به وفور استفاده می شود.

منظور از جرثقیل برقی دوکاره ، چهار کاره، شش کاره چیست؟

منظور از آن امکان قابلیت جابجایی جرثقیل برقی است. به طور کلی در مدل های دو کاره فقط جرثقیل برقی قابلیت جابجایی در راستای عمودی را دارد و تنها قادر است اجسام را به بالا و پایین منتقل کند.

اما در مدل 4 کاره علاوه بر امکان جابجایی عمودی اجسام، این جرثقیل ها قابلیت حرکت رو به جلو و عقب را نیز دارا است.

در مدل های 6 کاره ضمن بالا و پایین کردن اجسام و حرکت رو به جلو و عقب روی ریل، قابلیت حرکت به چپ و راست نیز فراهم است و فضایی را بدون دسترسی باقی نمی گذارند. این قابلیت بسیار عالی است زیرا امکان حمل و جابجایی به صورت همه حالات فراهم می باشد.

بازرگانی ایران وایر در زمینه ارائه انواع جرثقیل برقی دو کاره، چهار کاره و شش کاره مشغول به فعالیت است. تمامی محصولات این بازرگانی از کمپانی های معتبر تهیه شده اند و علاوه بر داشتن قیمت مناسب با کیفیت بالا در اختیار شما عزیزان قرار می گیرند. در صورت سفارش هر یک از این محصولات می توانید با همکاران ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟