ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

ورق گیر و موارد استفاده آنها

ورق گیر و موارد استفاده آنها

ورق گیر و موارد استفاده آنها

در این مطلب قصد داریم شما را با ورق گیر و موارد استفاده آنها آشنا سازیم. خوب است بدانید که در عملیات باربرداری از ورق گیرها استفاده می کنند، در واقع این محصولات تجهیزاتی هستند که برای گرفتن و بلند کردن ورقها و ستونهای فلزی  استفاده می شود.

انواع ورق گیر 

طراحی این محصولات بسته به نوع کاربرد آنها به صورت عمودی، افقی و  ثابت است.  از ورق گیرهای افقی به صورت جفتی استفاده می شود. همانند قیچی یا به شکل پیچ و مهره در انواع قابل تنظیم یا ثابت.

خوب است بدانید که ورق گیرها برای کارهای دائمی یا موقت طراحی می گردند. و به شکل عمودی و افقی هستند که با توجه به تناژ و مدل آن و با دهانه فک گاز گیر از ۰ تا ۱۰۰ میلی متر به انواع ضامن دار و بدون ضامن تقسیم بندی می شوند.

در زمان استفاده از ورق گیر به موارد زیر توجه کنید

یکی از موضوعات بسیار مهم این است که بایستی همیشه حد مجاز بار را در زمان استفاده مد نظر قرار دهید، هیج وقت از این محصولات بیشتر از ظرفیتشان استفاده نکنید زیرا کشیدن بار بیش از حد باعث می شود تا صدمات جبران ناپذیری مانند آسیب های مالی و جانی به وقوع بپیوندد. لازم است تا تنها یک صفحه را در یک زمان حرکت دهید. قبل از استفاده از پاکیزه بودن و چرب نبودن آن اطمینان یابید. همچنین لازم است تا نکات ایمنی را در هنگام کار رعایت کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟