ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

با نحوه ساخت سیم بکسل و کاربردهای آن آشنا شوید.

با نحوه ساخت سیم بکسل و کاربردهای آن آشنا شوید.

جالب است بدانید که سیم بکسل از همان ابتدا به آن شکلی که شما می بینید نبوده است، بلکه در ابتدا از فلز آهن خالص و یا ترکیب شده بوده و سپس به شکل نخ و با ضخامت بالا ساخته می شود. سپس به وسیله دستگاه های مربوطه به هم تابیده می گردد. این محصولات دارای انواع مختلفی هستند و حتی می توانند کلفت تر و یا از لایه های بیرونی نازک تر باشند.

مد نظر داشته باشید که هر مدل از این محصولات دارای موارد استفاده و کاربرد های متعددی هستند و از هر یک از آنها در صنایع مختلفی استفاده می شوند.

به عنوان مثال سیم بکسل هایی که از آن ها در جرثقیل استفاده می شود با سیم بکسل های وینچ خودرو و یا زیپ لاین تفاوت زیادی دارند و هر یک برای کار خاص خود طراحی و مهندسی شده هستند. به بیان دیگر این محصولات دارای کاربردهای گسترده ای در صنایع بزرگ و کوچک هستند و از اهمیت بالایی برخوردار می باشند.

از کاربرد های مختلف می توان به جرثقیل های تاورکرین که خیلی وسیله مهم در راه سازی و ساختمان سازی هستند اشاره کرد  . البته  جرثقیل های کوچک و بزرگ دیگر نیز از سیم بکسل استفاده می کنند و منظور این نیست که فقط جرثقیل های تاورکرین از آن استفاده می کنند .

از این محصولات در راهسازی، ساختمان سازی، ساخت و ساز، صنایع کشتی سازی، ماهیگیری، کشتی رانی، شیلات، صنایع نفت و گاز، صنعت خودرو سازی، صنعت برق، مخابرات، معادن، صنایع ساخت آسانسور، ساخت پل های معلق و غیره استفاده می گردد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟